Beiträge von DonBosco

    wenn du gerne super sound und keinen leistungsverlust haben möchtest und die optik im detail weniger wichtig ist sind leovince auch empfehlenswert. sind halt nicht immer gleich perfekt verarbeitet (verglichen mit akra) aber haben nen guten sound, über Tecknoparts mit CH beiblatt zu bekommen.

    Yoshimura ist sehr edel und dementsprechend teuer. würde ich mir aber für eine kawa nicht kaufen. ist ja schliesslich der haustuner von suzuki und da drauf gehören die anlagen auch

    also d ZX10R het sehr guet abgschnitte im 50'000km durtescht vo MOTORRAD. uf dere ihrere homepage chasch en abelade.

    so guet wie neuwertig motoresiitig. Bis 100'000 chönt so en motor hebe.

    S einzige wod unbedingt muesch fräge, isch, öb de lima gwechslet worde isch und d vorderradfelge. sind beides mal rückruefaktione gsi.

    well bi de LiMa's hend immer chli problem gha und das het zumene totale motorschade chöne füehre. allerdings meischtens scho nach 5000-10'000km, well sich teili glöst hend und denn paar sache zerstört hend. wenn de töff scho so viel km druf het nimi mal ah, dass de das problem nüd het, well susch wärer vorher hops gange.

    ansuschte eigentli en problemfreie töff abgseh vo dene zwei sache. han ja selber au zwüsched ere 10er und de kilogixxer müesse entscheide. usschlaggebend isch nachher eifach gsi, dass beidi glich tür gsi sind aber d gixxer nur halb so viel km gha het und halt schwarz gsi isch :grinning_squinting_face:


    allerdings hani grad gseh, dass für en 1000er meh eini bechunsch mit genau halb so viel km, was sich wohl lohne würd.
    wenn aber alles guet pflegt worde isch a dere maschine und vorallem de 48'000km service gmacht worde isch (sehr türe grosse service) und dete alles in ordnig gsi isch denn wirsch da eigentli guet chöne zueschlah.

    bescheuerts chinderspiilzüg.... :mad:

    warte nume druf bisi de erscht im nofall gsehne mit eme abwasserrohr im grind. wenigstens weisi denn was er gspielt het :wand:

    Zitat

    Original von Hypi
    geili sach bösci...me chönnt fascht nid meine dass du en angehende arzt bisch :face_with_tongue:

    seisch aber wennt s'erscht mal de reife probiersch z'wechsle...da wäri gern mal debiii zum echli schnuppere :grinning_squinting_face:


    ich wott chirurg werde, das sind die ärzt wo weniger wüssed, defür meh chönd. also genau passend :mad:


    und ja seg ders. wird wohl afang saison sii, well min reife grad mal no 1.8mm profil het. mit anderne worte ich mach de afang saison kaputt mit chli wheelie fahre und beschlünigungsorgie zum mini im winter agstaute adrenalinmangelsymptom loszwerde und denn wird en neue ufzoge :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von blümchenpflücker


    Du bisch mer villech en Nasebär... Als ob bi Räge würdsch fahre :face_with_tongue::face_with_tongue::grinning_squinting_face:


    wieso denn????

    ich meine bi mim schnecketempo chumi au im nasse mit guete regereife nüd ad grenze. also chani ganz normal fahre wie wenns troche wär :mad:


    nei hesch scho rächt ich würd freiwillig nie im rege fahre, aber wenn mer scho paar hunderter zahlt für en tag rennstrecki, denn wott mer ja au wenigstens es paar rundene fahre

    chani nöd als patent amelde, well d idee kopiert isch.

    drum au reine privatgebruch.

    es git vo verschiedene hersteller ähnlichi grätli, aber halt ebe jewils im prisbereich um die 700stei.

    da mer das z tür gsi isch hani mer eifach mal s prinzip aglueged und denn selber so es teil baut. s einzige mass wo mer ja brucht isch eigentli en reife.


    hauptvorteil vo dem ding isch halt, dass mer's uf'd rennstrecki mitnäh chan und somit kein zweite felgesatz brucht und halt mit slicks und no eme satz regereife oder pipo's chan gah. so macht au schlechters wetter nüd so viel.

    endli chani jetzte denn glii mini reife denn montiere wenni grad luscht han, und vorallem au mal schnell zwüsched zwei reife (rennstrecki/strass) hii und her wechsle.

    han mer ja das teil jetzte selber baut und mass a reife achse usw. gno. Han debii natürli au einiges weniger zahlt als wenn mer so e maschine chauft, aber im nachhinein muesi doch sege, dass wenn mer nüd d möglichkeit vom material und em ganze schweisse het das teil würkli sis geld (ca 700stei) wert het, wells eifach saumässig ufwändig isch.


    da mal paar bildli. es fehlt jetzte nume no die verschiebbari halterig für de montageschueh und mit moosgummi beschichteti chlötzli uf dene denn d felge uflieht, damits au kei chratzer git.


    wies funktioniert chani denn au glii säge, sobald d saison wieder agfange het, welli denn nach paar km scho bald mal de hinterreife wechsle mues.

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    ach ja warum mini reife so komisch mit folie igwicklet sind het vorallem gschmackstechnischi gründ. well ich die dinger im cheller oder de wöschchuchi lagere und mini mueter immer motzt, dass die dinger stinked sinds halt ipackt :mad:

    ach ja uswuchtgwichtli, uswuchtbock und montageise hani au no poschtet. s einzige wo mer no fehlt isch en aständige schruuber zum ventil ine und useschrube.

    Zitat

    Original von Lümmel


    ich han au no es L dra und gange uf pischte :grinning_squinting_face:

    du bisch ja au en spezialfall :mad:

    nei ich bin au recht schnell mal gange. bim cornu isch das eigentli keis problem. wennd i de langsamschte gruppe fahrsch denn bisch au als neuling recht guet ufghobe.

    klar söttisch scho chli "normal" chönne fahre, aber rennerfahrig oder extrem schnelle landstrassefahrer muesch nüd sii

    @lümmel

    ja nime mal ah, dass das söttig mit Jahrescharte sind. im GSX-R1000 forum sind die beide herre einige bekannt wo selber au am ring wohned.

    s krasse debii isch, dass die das ganz nüd öppe uf irgendwelche semislicks wie supercorsa, BT002 oder Powerrace fahred, sondern mit ganz normale Pipo's, well die laufleischtigstechnisch am längschte hebed :winking_face_with_tongue:

    Und d nummereschilder vo dene werded am Ring eineweg bekannt sii. zumindescht ghörets höchscht wahrschindlich au zu dene 5-6nummereschilder wo d sabine schmitz (ringtaxifahrerin) uswendig kennt. Het sie mal irgendwo gseit, well normalerwiis wird sie i ihrem m5 und mit wohl vo de beschte streckekenntnis üsserscht selte vo töffli überholt. und die wo's chönd dene ihri kennzeiche kennt sie :grinning_squinting_face:

    Hannibal

    wenn die i de dose au so fahre chönted würds anders usgseh. eme 911 oder ähnlichs wo richtig bewegt wird chömed au die beide nümm nache.

    Hend au mal s duell gmacht Röhrl mit 911 und geg Dähne mit Fireblade (ok isch e luftpumpi d blade :mad: aber trotzdem )

    und trotzdem bringt er's genau uf de punkt.

    entweder mer liebt sie und denn isch alles glich, oder ebe nöd und denn isch en japan töff schlichtweg besser. (i de ducatistiauge natürli nöd und irgendwodure au verständli)

    mues ja selber zuegäh, dass s fahre mit de 1098 cool isch, aber ich würd's nüd nume welle. als töff nebed eme japaner sicher, aber nume d duci neeee