Bruch mal euri Hilf

• so düend ned striite :grinning_squinting_face:

ah ja... falls es e K7 kilo gitt hani da na grad es paar töpf gseh wo s'topf und heckschwanz problem würded löse

[Blockierte Grafik: http://www.fechter.de/images/artikel/f07_8653.jpg]

finds na stylisch und töne düend d'shark glaub au ned schlecht. fragt sich den nur wies mit de ch-priise usgseht.

grunz und furz is bett

[Blockierte Grafik: http://www.fechter.de/images/artikel/f07_8702.jpg]

[Blockierte Grafik: http://www.psm-parts.ch/images/LeoVinceSuzuki1000K7-GPStyle.jpg]

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

2 Mal editiert, zuletzt von maini (18. Dezember 2007 23:00)

• naja wenn en andere töpf, denn würdi de akrapovic näh.

denn denn hesch nume no ein topf. sprich optisch besser, leischtig nimmt au zue und es isch ersch no billig nume ein topf anstatt zwei z ersetze.
    vom gwicht (ca 10kg weniger) ganz z schwiege.

underseattöpf sind gwichtstechnisch blöd, aber das isch ja de alt bekannti striitpunkt :smiling_face_with_horns::mad:

[Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C11%5C21%5Cbikepics-1093524-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C11%5C21%5Cbikepics-1093523-800.jpg]

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• vo dem topf chan mer nume abrate.

scho all die wo de a de k5 gha hend hend nume gflueched über das teil. er mag ja irgendwie nett usgseh, aber mer wird immer problem hah mit de bulle well er trotz CH biblatt eifach viel zu luut isch. denn isch d verarbeitig mässig und mit em dB killer frisst er wie blöd leischtig. zumindescht isch das bi de K5 so gsi. het s magazin PS mal teschtet und de topf isch sehr schlecht wegcho.

guet wegcho sind akrapovic, leovince, Micron, Yoshimura

bim shark merksch ja scho nume ahand dadevo, dass es en entweder mit zwei töpf und ersch no de seriemässig vorschalldämpfer git und denn halt ebe no de glich topf, aber nur eine und ohni de vorschalldämpfer. mit anderne wort um de halbwegs legal z becho müends en mit dB killer und dämwulle nume so vollstopfe. das wiederum frisst leischtig well de töff nüd so usatme chan wie er gern würd welle. drum isch en akra, wo würkli merkbar meh leischtig und vorallem drehmoment git mit seriestürgrät abstimmig, au recht gross.

Uf jede fall würd der en topf empfehle wo de brotchaschte undedranne wegfallt, well das teil isch saumässig schwer und unnütz :smiling_face_with_horns:

insgesamt würdi meine machsch mit Arrow oder Akrapovic bi de gixxer nüt falsch. Arrow fahreds uf dem teil i de SBK und akrapovic hend die meischte im seriesport druffe. also werded die töpf wohl funktioniere

4 Mal editiert, zuletzt von DonBosco (19. Dezember 2007 11:05)

• Lol wie geil

Inperfektion, unharmonisches Fahrwerk, Leischtigsloch, jaanöd zu tüüftourig fahre, brämse isch schwirig, nöd touretauglich, 8000Euro tüürer, "ich mag die Ducati lieber" :mad:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

2 Mal editiert, zuletzt von Boo (20. Dezember 2007 01:21)

• und trotzdem bringt er's genau uf de punkt.

entweder mer liebt sie und denn isch alles glich, oder ebe nöd und denn isch en japan töff schlichtweg besser. (i de ducatistiauge natürli nöd und irgendwodure au verständli)

mues ja selber zuegäh, dass s fahre mit de 1098 cool isch, aber ich würd's nüd nume welle. als töff nebed eme japaner sicher, aber nume d duci neeee

• Hihi ... jup han i au gseh... nei isch so, en Japser isch würkli nid so spannend. Nume isch äbe so, wenn chasch töff fahre, dänn bisch gnueg mit allem gnueg schnäll... priis is sowieso ned so relevant was emotione abelangt. süsch darf keis auto über 20k umefahre.

Ich meine wötsch au gärn en Ferrari fahre, nume gits halt ned so schnell en Scuderia :winking_face: ... git aber sogar Limos gmüetli sind und so schnäll, nume ... isch halt dänn meischtens eifach en Düütsch huufe. (fahr jo sälber so züüg).

Drum ... Jungs... gilt eigentli für veli, wer nonig min. 3000km uf stross uf pischte uf andere Möfi gmacht hed, darf kei Urteil abghä über andere. Finde das wär eifach ned fair. Jede hed chli iigwöhnigs ziit und anderersiits chunds no so use, das mer alli ned chönnd töfffahre. :face_with_tongue:

ich verurteile kei einziges Töff, hed jede sini berechtigung und drum gits au so vil verschiedeni ... s'einzige was mi i de Fore chli gspässig vorchunt, jede wot's chli besser wüsse, au wenn mer no nie die einzeln töffs richtig gfahre isch, und das heisst ned e 20km probefahrt :face_with_rolling_eyes:

Biispiil
    ... scho mol i dene diskussione gsii uf de.rec.motorrad. Schrecklich... de Phil (dirt.ch) und ich händ über es johr mänggisch chli 'aagregti' diskussione gha ... dänn sind mer anes träffe und oh schreck ... alti schiisene, keine cha richtig wheele geschwigi dänn überhaupt scho mol richtigi ränne gfahre ... drum tztztz .... :hmpf: sithär chund er nümm i fore, und ich luege nur no ab und zu do ine, will ich finds no luschtig zwüsche dure ... wenn mer ziit hed. :face_with_rolling_eyes:

so.... und wenn ich länger ned online bi, dänn bin i am gusle :grinning_squinting_face: ... muess jo batzeli für en R go verdiene :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Idefix (20. Dezember 2007 14:27)