Beiträge von :Dark_Force

    Ja macht scho merklich was uus. Mir isches aber nöd drum gange zum schnäller chöne schalte, sondern will ich sehr fill im Leergang hange blibe bin bim ufeschalte vom erschte in zweite. Und au susch isches ab und zue vorcho daser zwüsched de Gäng hangeblibe isch. Chli komisches Getriebe :mad:

    Also ich han d'K5 vo de Probefahrt her einiges Besser gfunde. Vor allem d'Brämse sind bide neue wohl en scherz am Rand. Zieh muesch wie en blöde demit mal es bitz verzögerig wahrnimmsch. Also miini 600er K3 mit normale Brämssättel aber radialer Pumpi tuet da einiges brachialer, und da isch "nume" e originali Nissin-Radialpumpi draa!!!


    Ebeso hät mi d'Power une use einiges me tunkt bi de K5 (K6). Endpower chani vo beidne nöd beurteile da ich vonnere 600er her scho extrem anders gwohnt bin :ugly:

    Back 2 Topic!


    Also ab Werch hani au kei Powerwheelies gschafft, höchschtens mit de Gas-zue-Gas-uf-Methode. Nachem Abstimme und so wiiter schafft sie jetzt ganz guet Powerwheelies im erschte (Originalübersetzig). Im Zweite bi ungünschtigem Gas gee wirds vorne au ab und zue seeehr liecht.
    Am Afang hanis au paar mal provoziert, aber lang hebe isch da nöd würkli! Mittlerwiile hanis ufgee Wheelies z'üebe, bringt eh nüt ussert peinlichi Versüech und wo möglich na en Totalschade :engel:

    Also generell würd ich grad am PiPo nöd schwerfälligkeit vorwerfe. Bin sehr zfride demit, vor allem au grad für uf de Rännstrecki als afänger ganz geil. Kündet de Gränzbereich guet und spürbar aa und macht generell au mal en "chalte" scherz mit. Also sone Sturheit uf de Kante hani bi mir nöd festgstellt. Chunt aber au na uf de rescht vom Töff bzw. Farwerch druff aa. Also generell halt uf jedem Töff es bitz andersch vom verhalte her. Drum isch au nöd xeit das sich de M3 uf de Ninja wider gliich fahrt wie uf de Zett!

    Yam660: Dein Statement von wegen "hochgradig schädlich für den Motor" kann, muss aber nicht immer zutreffen: die meisten (Sport-) Motorräder heutzutage sind von Werk aus zu Fett abgestimmt, um genau dieses "Tuning" unbeschadet zu überstehen AFAIK.

    Also ich han en BMC dine und han Soundmässig nöd fill gmerkt. Au Leistigsmässig häts bis zu de Abstimmig mit Power Commander und offenem Uspuff kei Sinn gmacht.


    Was Soundtechnisch en heftige unterschied bringt sind Carbon-Ram-Air-Kanäl. Theoretisch müesst mer nachher aber de Töff neu abstime, da die ganzi Resonanzveränderig au e gändereti Asuugcharakteristik ergäbed!

    Zitat

    Original von jay b



    esches extrem lut?


    Am Aafang bini schochli verschrocke, aber jede empfindets andersch. Ich bin eh chli sensibler was grüsch abelangt, ich ghöre schnäl mal öppis wo ander nüt ghöred :grinning_squinting_face: Halt ebe mal Probefahre und dänn namal gaffe


    Gruess Fabian
    ...de wo grad jetzt usegfunde hät, dass de Shark ja es uswäschbars Innefuetter hät und de Helm scho sitt einere Saison gfahre isch ohni das z'wüsse *lol*