• Ich wär deführ, das Gäscht uf eusem Forum zwar läse chönd, aber zum en Biitrag schriibe sich müend ahmälde!!


    Momentan isch für Gäscht alles gsperrt!


    Was meined ihr dezue?

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • fend ech en gueti idee. müesst mer de spike oder de milhouse froge, we vel ufwand das esch...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • also ich weis nöd so rächt!!!
    denn hets no meh ahmäldigä vo sotigä lüt, wo gschnäll ihrä kommentar wänd abgäh und nachher ghörtmer nie meh öpis! so wie das au scho erwänt wordä isch mit dä verchaufs-inserat. drum, wär würklich intressä het mäldet sich sowieso mal ah! das find ich ebä no guet ah dem forum, das es kei gäscht git, denn ischs alles äh chli ananümer! das wär mini meinig zu däm thema................ :confused_face:

    dä dummä g'hört d'welt.....

    Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • Ja, aber so gits lüt wo sich ahmäldet und eifach läsed und nie öppis schriibed...

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • ja gäderum hesch dänn gäscht wo läset aber nöd wänd sich ahmäldä.....weis doch au nöd....irgendwie dafür und irgendwie dä gägä!!!!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • het vor u nachteilä. mhh ig würd mau d amins la entscheidä

  • jop natürli hez sini vorteil ond nochteil! am beste wär natürli wenns members, wo ergendwie 2 woche lang nie online send, grad weder wörd lösche!! so hettmer ned members wo eifach agmeldet send aber nie do ine chömed, oder öppis schribet. nor s problem esch das wär äuä sehr sehr seeeehhhhr ufwändig :(, vo dem här ned umsetzbar! aber i dänke so wie's jetzt esch, alles gsperrt wemmer sech ned ameldet, chonnt äuä secher ned jede tobel cho sech amelde, dänke chöme eigentlich nor die ine wo sech wörkli för töff intressiere! naja das vo minere siite zo dem thread :)! schöne no ....

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • han ghört , dass es tatsächli fore git wo wänn nachere ziit nüt schriibsch au usegheisch !
    isch eigentli nöd so die feine art!
    allerdings gits ja überall lüt wo eifach debii sind und doch nöd aktiv sich beteiliged.
    aber ich findes guet so wies jetzt isch , dass mer sich au mues aamälde wänn mer wett d biiträg läse und die wo sich nach längerem debii sie immer nonig vorstelled und so ihres interesse und aktivi teilnahm zeiged chammer ja dänn immerno lösche .

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • aso i fendes au guet wies bes jetzt esch! well am schluss semer eifach en Inserate siete wenn jede gseht ah do chamer gratis inserat mache!


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...