Italien und Db-Eater

  • So. Mol en anderi Frog.


    Wie esch das eigentlech en Italie met db-Killer? Ech go en ca. 6 Woche för 3 Woche e Toscana e d Ferie :grinning_squinting_face: ond iergend wie hani ned so lost, de Killer die ganz Ziit denne zlo :smiling_face_with_horns: etz hed sech be mer eifach d Frog gstellt, we die Herre vo de Carrabinieri oder Polizia Stradale so reagiered, wennt oni Killer ome fahrsch.


    Also wenn do öper gnöiers weiss, bzw. scho erfahrige gsammlet hed, wäri doch sehr dankbar, wenn mer das do chönt metteile :face_with_rolling_eyes:


    Danke (Der viel-poster Peak)

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ke ahnig. aber bestächä chäsä jedefalls nüme:-)

  • ich weis nur, sit italiä ih dä EU isch, isch alles ah chli stränger wordä, denn frühner het mer bi dä mofas kei nummerä brucht, was hüt numä so isch...
    aber ich dänk, das set keis problem si!!!! was chan sie, dass dich än carrabinieri ussänimmt wo's sehr genau nimmt! denn seisch eifach, no palare italy...und scho bisch ihn los, wells ihm z'dumm wird...kei ahnig aber ich dänk das isch keis problem!!!
    was vorher zum problem wird, sind wahrschindlich dini ohrä, denn wenn 3wuchä am töfflä bisch denn bisch froh wenns nöd immer so lut isch!!! glaub mir das, ich red vo erfahrigä.......

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Ach was noch dä Gränzä usä mit dem siäch... d'Lärmvorschriftä für 125 interessiäräd diä jo au nöd. Do seit kei Sau öppis. Wen er dich ahlalläd seisch chönsch kei Italo und hebsch ihm irgend än Fakel anä wo was vo dim Töff drufstoht und scho ischäs ihm scheiss egal, diä hend scho gnuäg ztuä mit ihrnä eignä Lüüt diä scheräd sich nöd um üs...


    Also jo isch nur mini Meinig und erfahrig... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ond schliessli het er no (sofern ech Prüefig bestoh *g*) en Italo Töff debi... evt löst das jo Symphatie us :grinning_squinting_face:


    @sugibängel...för öpis gäbts no ohrestöpsle ;)... wie luut das mine esch zom fahre ha ech au scho müesse usefende... (min unfreiwelligi db-killer verlost *gg*).. ond of langi streckene jääää weiss de ned.... ohni ohrestöpsle secher ned *g*


    Ond ech dänke au ned das Polizei usw. gross domm wör tue...ha bes jetzt nor vo Lüt ghört, dass ami aghalte worde send, aber eigentli nor us Neugier vo de Polizei... ond ned als eigentlichi Kontrolle..

  • also. ech ha jo höt fahrstond met em töff gha. ond wemmer scho en experte zor hand hed, wo sälber au vel met em töff ome reist, ond au en topf hed womer de killer cha use nä, de frogt mer dä doch ganz eifach e mol we das so em ossland, bzw italie esch.


    sini reaktion:
    :lol: :muaha: :fick: db-killer? was esch das? polizei öpis säge? :lol: die halted di höchstens a zom de töff a luege.


    somet wär die sach also klärt. danke för öichi hewiis.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ha jo gseid....zom Töff aluege usenäh :D..... cool... :smiling_face_with_horns:

  • Hi Jungs
    Wie in vorherigen Antworten schon angetönt wurde: Italien ist in der EU und somit gilt EU-Gesetz. Das zur Theorie.


    Praxis KANN (mit Betonung, keinesfalls muss) anders aussehen. Wer beispielsweise im Sommer mal am Gardasee war wird schon bemerkt haben, dass die Italiener das nicht ganz so eng sehen - und doch einige Leute mit Racing-Anlagen unterwegs sind. Auch in Frankreich, Belgien und sogar Deutschland gibt es einige welche mit offenen Töpfen unterwegs sind - und auch in der Schweiz soll es Leute geben welche sich nicht erwischen lassen :face_with_tongue:


    Nun muss man aber mal ganz klar sagen: Es gibt eigentlich nur einen Vorteil mit offenen Töpfen (oder ohne EB-Eater) unterwegs zu sein - und das ist der (meist vor allem für den Fahrer selber) "geile" Ton. Die weingsten Anlagen gewinnen ohne DB-Eater irgendwelche Leistung, im Gegenteil verliert man meist im untersten Drittel sogar einiges an Durchzug um 2-3 PS bei vielleicht 90% Gas zu gewinnen. Muss sich jeder mal selber die Frage stellen ob, wann und in wievielen Fällen er mit Vollgas unterwegs ist.


    Nachteile sind weiter, dass die Karre vielfach echt krass laut wird (wegen ein bisschen mehr würd ich mir keine grosse Sorgen machen, da tönt meist eine neue Ducati schon lauter wenn sie zugelassen ist), dass bei Kontrollen MASSIV Kohle fällig wird (zumindest in der Schweiz) und das man sich beim gemütlichen Touren eben vielfach selber anfängt zu nerven wenn die Karre einem die Lauscher dauernd zudröhnt.


    Im Renneinsatz sieht das natürlich alles anders aus, da kann man ein paar PS mehr gebrauchen, dreht die Karre immer wieder bis ans Limit und hat durch die kurzen Einsätze (meist ja nur ein paar Runden) auch keinen Stress mit Ohrenpfeiffen. Zudem kann es auch mal ganz nett sein wenn ein zu überholender die Maschine hört damit er zur Seite gehen kann - denn im Rennen sind ja keine Spiegel dran.


    Wie gesagt: ausser ein bisschen besserer Ton spricht eigentlich alles gegen nicht zugelassene, laute Töpfe im Strasseneinsatz. Da ist die Frage nach dem dürfen eigentlich schon fast eine Nebensache. Mir persönlich wäre das Risiko zu gross die DB-Killer zu Hause zu lassen. Wenn man dann am Ferienort mal für ein paar Strecken die Dinger ausbauen will, kann das wieder anders aussehen.


    Nicht vergessen: auch in Italien gelten Tempolimiten! Die Bussen sind zwar nicht ganz so krass wie in der Schweiz, aber die Italiener schauen wie alle EU-Staaten, dass die Touristen Kohle im Land lassen und gehen nicht zimerlich mit Temposündern um.


    Da ich selber nur zugelassene Anlagen fahre (daür ne BOS Titan auf der Honda - die tönt auch nicht übel) kann ich jedoch nicht sagen wie genau das in Italien aussieht. Angesichts der vielen Toruisten würde ich jedoch davon ausgehen, dass es schon mal ne Kontrolle geben kann.


    Marc

  • Ähm danke för die letschte beide Biiträg...au wenn die ergendwie am Thema verbi gönd! Will mer wössed sälber ganz genau was de Vorteil ond de Nochteil vom ohni Db-Killer onterwägs zsi esch. Ond dFrog esch klar formuliert gsi.... es goht nor om Erfahrige in Italie... ond mer wänd jo au ned die ganz Ziit ohni omefahre...aber secher mol ab ond zue :winking_face:
    Ond dLeistig spelt eus absolut kei Rolle...sondern wer wot äch ned gern mol chli ohni DB ome fahre, elei wägem Ton? Na also... :winking_face:

  • Apropos DB-Killer... heute habe ich etwas gewagt und bin OHNE DB-Killer zur Arbeit... ist das ein geiles Gefühl.. im Leerlauf tönt er schon geil... und vor allem im Teillastbereich... auf der 80'er nicht sehr viel lauter... ich hatte das "Röhrchen" dabei, und habe es wieder montiert als ich im Geschäft zurückwar.. 8o:face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Hallo!


    Ich kann nicht mit reden wenns um italien geht, bin aber vorhin eben an einer Polizeikontrolle vorbei gefahren und ich fahre ja immer ohne DB-Killer.


    Jedenfalls sah der eine Polizist schon etwas seltsam liess mich aber ohne Probleme weiter fahren.......dachte zuerst : "soll ich hochschalten" ?! nee ist nur auffällig und bin im zweiten Gang mit tiefem "Rohren" an den Jungs vorbei.........:tongue:


    mfg Thomas