lauter Auspuff

  • Da ja d Lüt eh wieder zu fuul sind:


    ASTRA-Bericht 2013. Zweiräder-Lärmverhalten:
    http://www.astra.admin.ch/dienstleistung…c_JjKbNoKSn6A--



    (Die vom Astra söttet mal in än Kurs, wo mr richtig lehrt s zitiere. Isch ja himmeltrurig.)



    Ach RebelFazer ... es sind jo nöd alli Lüt zfuul ... aber danke för dini originelle Biträg, i les sie gern Wink_Smiley


    Du bisch eidütig sGoogleGenie do, i finde au öber Google nöd alles ... und ehrli gseit, mir sind gwössi Sachä eifach au glich und dZit nöd wert, alles zämasuechä ... i mach lieber e paar Kilometer i derä Zit Waii_Smiley vilicht hesch au wieder emol Zit mitzcho ... isch immer loschtig mit em Köfferli :grinning_face_with_smiling_eyes: und es paar Fotos bruchsch jo au no :smiling_face_with_sunglasses:

    Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.

  • git gnueg töff wo scho original meh als 100 dezibel hend, wenns der nur um das gaht bsorgsch der so eine und denn hesch diin spass...


    ohni db killer inere kontrolle lande isch scho nöd so optimal...

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • Die 100 dB(A) idä Standmessig sind aber numme als Husnummere zur eifachere Kontrolle dänkt. Am Endi isch nur relevant und entscheidend was bi dä Durchfahrtsmessig für än Wert ussä chunt.

    PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

  • Nein meistens sicher nicht. Da das Equipment, entsprechender Platz und Experten fehlen.


    Was passiert ist eine Standmessung, die ist aber nur Indiz aber kein Beweis, dass der Töff zu laut ist. Je nach Ergebnis der Standmessung oder auch sonstigem Eindruck der Polizei wird eine Durchfahrtsmessung angeordnet. Ist ungefähr so wie wenn sie dich auf einer Linie gehen lassen um rauszufinden ob Drogen, Alkohol oder Übermüdung im Spiel ist. Erst ein Indiz. Wenn du dann ins Röhrchen pustest oder dir gar Blut entnommen wird, dann gilt es ernst.



    Siehe dazu auch was Lechner geschrieben hat.

    PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!