Bin au neu...

  • Hallo zäme


    So ich stell mich au no churz vor:
    Ich bi de Ale chume usem Aargau, Fricktal. Bi 26 joor alt.


    Bi de Töfflibuebe zitte hani es Piaggio Ciao, SI und es Pony Junior gfahre. Churzi zit Spöter hets denne Roller geh... Natürlich wieder Italiener: Aprilia SR und e Vespa. Mit 18 hani wieder en Aprilia kauft aber en Leonardo125, doch denne hani welle uf öppis grösserd umstiege. Abstecher nach Japan: Yamaha XJ6 Naked. Schöne 4- Zylinder aber dette ischs mir schnell verleidet, das bestimmte WOW...! Het gfehlt.


    Nach vielne probierte Töff bini wieder im Italienische Segment glandet, Ja genau wieder Aprilia hets mir aa tho gha...


    Min jetzige Töff: Aprilia Shiver 750 2 Zylinder.
    Natürlich sind jetzt scho gwüssi modifikatione gmacht wurde.


    So das isch mol chli über mich gsi... Wür mi freue es paar vo euch aztreffe uf de Stross.


    Schöns Tägli allne no

  • :welcome: und viel spass do inä!

    verheitz dini reifä aber nöd dini sel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Zitat: .......Schöne 4- Zylinder aber dette ischs mir schnell verleidet, das bestimmte WOW...! Het gfehlt. ......


    Das WOW-Erlebnis hast du, wenn du dir in der Kurvenhatz überlegen kannst, ob du den Vordermann nun links oder rechts überholen willst.... alles andere zählt nicht :grinning_squinting_face:


    Kurze, gute Vorstellung... herzlichst :welcome: und viel Spass hier im Forum

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Hi Ale155


    Bin au der Meinig dass Italie die geilste Töff baut - WOW :thumbsup:
    Säg immer weniger isch meh, lieber nur 2 Zylinder als vier ohni Sound :winking_face: und eifach das geili Design...


    Chönd mol ins Friggtal cho :grinning_squinting_face:

  • Easy - bin in Arlese im Stolle. Gönd den nöxst Früelig go sounde bis mer d'Flüger nümme ghört :grinning_squinting_face:
    Der ander Alex chunnt denn sicher au no mit...