Lüti rumt ab!!

  • Lüthi neuer WM-Leader - 60 Tausendstel fehlten zum Sieg


    Toller Tom Lüthi! Als Zweiter des Grand Prix von Italien übernahm der 18-jährige Schweizer mit nun 74 Punkten die Führung in der WM-Wertung. Sieger des spektakulären Rennens in Mugello wurde der Ungar Gabor Talmacsi, 60 Tausendstel vor Lüthi.


    Isch es hammer renne gsi,:top2:
    Nur die letzti beide stürts händ mer weh tah. Hoffentlich passiert mir das nie, oder öppertem da ine

    Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

  • Ja das isch echt än glücklichä siig gis!!! :top2:
    Sind aber wüklich armi siächä gsi di erstä beidä (wer isch das eigentlich gsi?)


    Wämer gad bi Stürz sind, dä Gibernau hätmer aber au veredammt leid ta!!!

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Isch bi mir au so gange... im prinzip freu ich mich riesig für de Tommy.. aber d'Umständ und vor allem d'Art wo er die nötigi Pünkt gholt hät, hät mini Begeischterig scho e bizzeli dämpft.


    Die zwei vordere Pilote sind de WM-Füehrendi de Mika Kallio gsi un de spanier Hector Faubel...


    Tja am endi vo de Saison frögt niemert meh drum, wie öpper Weltmeister worde isch oder nöd...


    :top:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Zitat

    Original von LucioGT
    Isch bi mir au so gange... im prinzip freu ich mich riesig für de Tommy.. aber d'Umständ und vor allem d'Art wo er die nötigi Pünkt gholt hät, hät mini Begeischterig scho e bizzeli dämpft.


    *dito*


    Jetzt mal no vom Lüthi abgseh KTM hät gwunne!!!


    KTM *saaaaaber* :D:D

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    *dito*


    Jetzt mal no vom Lüthi abgseh KTM hät gwunne!!!


    KTM *saaaaaber* :D:D


    Ja scho, nume sind das richtigi KTM Töff gsii, nöd e so Hodevibratore wie Du eine fahrsch
    :face_with_tongue::face_with_tongue::smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Pogo


    Ja scho, nume sind das richtigi KTM Töff gsii, nöd e so Hodevibratore wie Du eine fahrsch
    :face_with_tongue::face_with_tongue::smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Fahr ja no keine nume abundzue :grinning_squinting_face: So schlimm sinds ja au nöd..Du, du, DU Yoghurtbächer!! :smiling_face_with_horns: :P:P :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:



  • hmmm also ech gseh das ned so äng... schliessli het de Lüthi scho Pönkt verlore wägmene Storz vo eim... das cha nunmal passiere....
    Ond er fahrt das Johr eifach super guet... ech mag dem das gönne :grinning_squinting_face:
    Wiiiiiiiiiiiiiiter sooooooo ! :smiling_face:

  • ech ha jo zwar scho töff gse. aber nor minie. han s renne leider ned gseh. ben die ganz ziit e de garage gsi ond ha a mim töff d schwenge us bouet.


    aber of jede fall gratulation am tomi. er heds verdient. noch sonere scheiss saison letscht johr, mues ech säge, das esch scho guet. ond er hed jo, we d deepy scho gseid hed, au scho en huufe pönkt verlore, well vor ehm eine of de latz gheit esch...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Absolut, ich möcht am Lüthi sin Sieg nüd wegneh... es chört zum Sport.. mängisch aufwärts und mängisch abwärts... de Tommy isch sehr guet gfahre, und sin Platz i de WM-Ranglischte isch berechtigt.. :top:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • wenn ech das so gseh das foti hmm...ech glaub ech verchauf mi 125er glich ned ond mach ne för of dRännstrecki :grinning_squinting_face:

  • @Deepy
    Ech hät au no eine. Machemer doch bedi för d rennstrecki zwäg. wär secher no lostig :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: