Video vom ZXR-Treffen in Dillingen D

  • bohaa.....das isch ja e mega datei.....da muni glaub schnell emule abschalte :grinning_squinting_face: susch gaht das ja ewigs:(:P

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • so ich bins au am abesuuge... gange aber na in usgang, gucks mer den nachene mal a. vorusgsetzt ich chan den na es video gucke :ugly:


    pics hett er doch mal postet?!

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • jop has au gmeint daser pics scho postet het, zo 99,9% hetter si :D! ond ehhm s video beni scho sed öppere stond am suuge ond ehhm jo langsam aber secher gohts em ändi zue, no öppe en halbstond denn hani die 430 MB donde ond zieh mer s video ine :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • So bin mir s'Video jetzt au mol am sugä, aber das wird jo ehwigs goh, tja...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Cools Video...hans grad nomal welä luege aber uf de zhw-pc's häts keis winrar installiert :wand:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • also ich hans innerhalb vo 3/4h glaub dunne gha... aber ich schaffs mal wider ned das ding aazluege... :böse:


    drücke uf das vcd_play.exe und den chunnt so en den duets was entpacke oder so... den chunnt de player aber det staht das disk ned glade hett... :wand::arsch:


    hölft mir...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • muesch zerst alles innen ordner entpacke und den mit dem player abspiele... :winking_face:


    bilder öhm... öhm... doch irgendwo hets en link :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von V|RuS
    muesch zerst alles innen ordner entpacke und den mit dem player abspiele... :winking_face:


    bilder öhm... öhm... doch irgendwo hets en link :grinning_squinting_face:


    hani jetzt gad gmacht... en extra ordner dillingen05, den alles det drii entpackt und den namal uf das vcd_play.exe drückt... wider genau s'glich problem... :wand:


    warte jetzt mal bis de pchoschi vom schaffe hei chunnt, villicht schafft ers ja den...


    wirde den brichte :confused_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Chasch au mitem Mediaplayer abspile. Musch sVideofile eifach in MP inezie, weis grad nüme wies File heisst und wie dÄndig isch aber isch eifach sGröschte (500MB öppe) wos dine hät.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • also i han eifach das AVSEQ01 file entpackt ond denn das met em VLC-Player agluegt, d.h. noni agluegt mueses no mache ond öbrigens i han öppe 1 e halb stond brucht besis donde gha han :frowning_face: naja jetzt hanis jo :D! sooo ond jetzt ziehni mer das movie ine :D! :rock:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • mer hends jetzt au gschafft, computerkollegeheinz (hypi) hetts z'laufe bracht. ha glaub ned s'richtig progi gnah gha zum das ding uftue... :confused_face:


    intressant, aber die grüen schrift hett mer scho chli schneller chönne durrelaufe lah :grinning_squinting_face:
    aber isch geil zum mal gucke was det so abgaht...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: