Mal ganz interessant ohni Chrümmer


  • sorry jungs, aber bi dem itrag, bi ich no uf CHILBI-TUNER igstuuft gsi.. :smiling_face_with_sunglasses:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • LoL, ja woni mitem Spike und em Gnabber mal im Schwarzwald xii bin hani us spass mal de ESD vo miinere TZR abgno und bin dänn churz go Kurve wetzä :grinning_squinting_face: Hät bollet (oder besser xeit kreischt) wie sau. Dänn hani am Spike xeit er söll mal mit miinere Fahre, woner dänn weggfahre isch häts binnere gwüsse Drehzahl so en scharfe Ton geh das eim schier s'Ghör platzt isch, isch echt zu krass xi, so en richtig scharfe, biissende Ton :grinning_squinting_face:


    Geschter hani bi de Gixxer bim Laser dänn mal de DB-Eater usegnoo und bin mitem Vater gschwind um de Griifesee :face_with_tongue: Also de Bass isch au zimli krass xii, so richtig uufdringlich ! Bi genau 3400 upm isch dänn de Bass so krass worde das richtig es stäche im Chopf becho häsch, ohni scheiss jez !! Han nach de Fahrt richtig grindweh gha ROFL
    Bin glägeheit gits dänn mal es Soundfile oder e Live-Demo :))

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • ja also das im schwarzwald chani nur bestätige :grinning_squinting_face:
    das isch abartig gsii wi das tönt hät

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Ja das isch echt geil gsii, wobii als fahrer isches gar nöd so luut gsii.


    @Dark_Force: Bisch doch no a es paare Velofahrer verbii :))

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    Ja das isch echt geil gsii, wobii als fahrer isches gar nöd so luut gsii.


    @Dark_Force: Bisch doch no a es paare Velofahrer verbii :))


    Aja,stimmt, hani ganz vergässe :grinning_squinting_face: Hät sicher na rächt blöd glueget ghaa :))

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Sound isch jo scho hammer, aber went so gegi die 200 - 400 km fahrsch muäsch aifach ohrstöbsel ha das im Restaurant no chasch redä mit dim Kolleg wen dini Maschinä so luut isch.
    Wo mir in Frankrich uf dä Strecki gsi sind, häts än Ducatisti i üsäm hotel gha, wo mir am morgä am 07:00 Uhr ä R1, 900'er Blade, und mini Susi laufäloh hend, isch scho äs schlechts gwüssä ufcho, aber wo dä ander sini Duc laufäloh hät, häsch üsi drü Töff nöd mol mit Vollgas ghört :winking_face: (guät das isch jetzt schüch übertribä gsi, aber diä Duc isch sooooo verdammmt luut gsi unglaublich).
    Aber äbä er hät au immer Schütz für d'Ohrä dinä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING