• Zitat

    Original von R A Z O R
    jup, het am Mac gläge->neustart->wieder gut!


    :ugly:



    Ah, stimmt, Macs sind ja di bessere PC's wo niä Problem mached, ... :haha: :lol: :muaha: :fick: :top2: :prost: :hehe: :arsch: :ugly:



    hehehehe (wenigschtens han nöd nur ich Problem mit mine PC's :face_with_tongue: )


  • Hehehe.. han ich au grad denkt... :face_with_tongue::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::face_with_rolling_eyes:


    Muess aber ehrlich sii.. chan das nöd würklich beurteile... vom chöre säge sicher... :ugly5:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • es het am suitcase (schriftverwaltigsprogi) glege, da spinnt mengisch.
    irgendwie sind ufzmal sonderschrifte dargstellt worde und nüme systemschrifte :ugly:


    aber trotzdem, das ischs erschte "problem" woni ha sit i de G5 ha :face_with_tongue:

  • hehe naja geteilti meinige öber mac! also i fende mac au ned toll aber han au nonie eine gha :grinning_squinting_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ich ha leider keine, bi aber überzoge devo, vor allem wenns um Bild und Video-Bearbeitig goht!
    Im Multimedia-Bereich sind's eifach ame PC wiit überlege..

  • Zitat

    Original von ktm625
    Ich ha leider keine, bi aber überzoge devo, vor allem wenns um Bild und Video-Bearbeitig goht!
    Im Multimedia-Bereich sind's eifach ame PC wiit überlege..



    Nene, mein lieber, das war einmal. Mittlerwielä sind d'PC's um einiges leistigsfähiger (und sogar billiger :winking_face: ) als Macs! S'einzig wa na e Rolle spielt isch d'Software. Aber da gits eh fascht alles au für Wondoof, ...


    Das Mac in sache Grafik und Video sött besser sie, isch nur na e alts vorurteil, ...

  • hesch schomou öper ghört rede, är bruchi e nöie mac?


    aui rede geng si bruchi e nöie pc




    -> ha hüt grad mitem oberstift drüber diskutiert, mi nöchscht computer wird äuä ou e Mac si..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • mac isch
    -s`beschte für grafik/multimedia/dtp/web/audio/video
    -nie abschtürz…
    -durchsichtig
    -sau tüür :frowning_face:
    -absolut sicher!
    und das en pc schneller isch…da isch relativ!
    es chunt halt immer druf a i welem bereich mr die beide gegenand atrette laht!

  • Zitat

    -nie abschtürz…


    - absolut sicher!


    wetsch das nid nomal überdenke?!?

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    ne, i 5jahr mac gebruch ned eimal was passiert!


    Wie schnell mer öppis vergisst... :grinning_squinting_face::face_with_tongue::evil2:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo: