Unfall- darum andere Farbe und Bremse

  • wie villicht e paar wüssed hets au mich breicht, voll auf die fresse geflogen! s beschte isch au no gad bi mir im hof hinde, also ned emal uf de strass!


    grund:


    Fehlmontage, oder Fehlkonstruktion vode vordere Bremszange! d beläg hend sech selbstständig gmacht :smiling_face: uf jedefall hets voderrad blockiert wärend de fahrt


    schaden:
    bremszange
    bremsscheibe
    bremsbeläge
    Tachomat (durch überschlagen des motorrades)
    tachoabnehmer
    heckverschalung
    schutzblech vorn
    lampenverschalung


    schaden an mir:
    nix grosses


    ich habe mich nun dazu entschlossen da ich schwarz sowiso schöner finde, die verschalungsteile gleich in schwarz zu bestellen :smiling_face:


    dazu kommt noch eine neue bremsanlage, diesmal 260mm anstatt die alte 240mm und mit 2 koblen mehr :grinning_squinting_face:


    Alt:
    [Blockierte Grafik: http://www.yamaha-motor.ch/german/Images/Detail01_tcm40-14471.JPG
    Neu:
    [Blockierte Grafik: http://www.yamaha-motor.ch/german/Images/Detail01_tcm40-14499.JPG]



    Motorrad Alt
    [Blockierte Grafik: http://www.yamaha-motor.ch/german/Images/Action01_tcm40-14462.JPG]


    Motorrad Neu (mit stollen, ohne kleber)
    [Blockierte Grafik: http://www.yamaha-motor.ch/german/Images/Action05_tcm40-14496.JPG]

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

  • wer isch da verantwortlich für de schade ? töönt so nach fall für d versicherig :face_with_tongue:
    aber zum glück isches nöd uf de strass passiert und du bisch au no ganz


    d neu version gseht heiss us :grinning_squinting_face:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • wäge dr farb muesch de imfau luege, i dim uswis isch d farb nämlech blau dinne, evt mueschne de früsch prüefe, dass när schwarz dine steit!

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • dini plän in ehre, aber weisch scho öb dversicherig dä schade zahlt, wenn nid würi mers namal überlegge
    isch ja doch recht en türe gspass all das zügs und s füfzgerli wirsch ja wohl nid bis zu läbensendi bhalte


    ...söll kein klugscheiss-biitrsg si, nur es paar überleggige

  • ups. shit happens. anyway.
    passt de met de nöie bräms die alt brämsschiibe no? ech han s gfühl, dass of em beld met de grössere zange au en grösseri schiibe drof esch.


    we lang muesch eigentlech no 50erli fahre? eifach so vo wäge gäld of d siite tue för en drosslete :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    dazu kommt noch eine neue bremsanlage, diesmal 260mm anstatt die alte 240mm und mit 2 koblen mehr :grinning_squinting_face:


    Es git e anderi Schiibe.. :winking_face:
    (zumindest han ich das so verstande)
    e 260er isch gad chli beachtlich für e 50erli, ich ha jo au "nur" e 320er druf, aber im verglich 12.5 mol meh hubruum.. :smiling_face:

  • wer dass de schade übernimmt isch nanig klar. ich han eifach die sache scho bstellt well ich am 26.te die praktisch han :smiling_face:


    ich schrib warschindli en brief an hostettler, um en druf hiizwiise das da epis ned stimmt


    ich wett ebe ke direkti schadensersatzvorderig mache, wells dadezue e expertiise brucht, und die choschtet mich 3 monetslöhn! und das geld hani ned :smiling_face:


    wenn mir de hosstettler ned entgege cho wür den schicki ma en brief ad ziitschrift BEOBACHTER oder eso.. uf jede fall bruchi die scheiss teili!



    e 260er brems isch ned soo vil, wennde denksch das du uf de ktm au eppe en 160er anebringsch gradus, ich bring eppe en 100er ane.. aber sie isch scho chli gros... aber z gueti bremse chasch eh nie haa

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

  • Zitat

    Original von special Blend
    aber z gueti bremse chasch eh nie haa


    ...



    chasch de grad nomou teili bstöue :face_with_tongue:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • doch doch, mer chan au zu gueti bremse ha, da isch au nid witzig... bim 2 rädler mindestens...

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • ja logisch du musch dini bremse au im griff ha!


    ich han jetzt mini teili becho und au scho verbaut! d brems macht einiges her!


    vorher:
    ajp
    direkt verschraubt
    1 kolbe auf jeder seite


    jetzt:
    ajp
    schwimmend gelagert
    2 kolben auf jeder seite


    d verschalig chunnt au ganz geil, liechte perlmueteffekt ide sunne!


    bilder chömed no


    p.s. ich han de brief an hostettler gschribe und warte immerno gspannt uf d reaktion!!

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von special Blend ()

  • ich het ehrlech gseit nie denkt das sech de hostettler so guet aastellt...


    ich hanen brief becho, vowege ich sell min töff am määntig zum mech bringe de luegten genau ah, sie meined sie werded en grosse teil vom schade überneh, nur was weisme nani gnau,


    ich bringend jetzt am mäntig un ma guggn was dabei herauskommt!

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]