Mir verteiled jede Monat Amazon Guetschine for free

  • Hey Leuts,


    Isch es ziitli her sit ich mich s'letscht mal gmeldet han xD Mir händ mittlerwile einigi neui Features uf Wheelcrowd hinzuegfüegt und händ hoffentlich bald au mal eusi App dusse.


    Mir händ e neui Aktion gstartet, wo jede monat eine vo eusne aktivste Mitglieder, e Chance bechunnt, en 200$ Amazon Guetschin z'gwünne. Was ihr defür mache müend isch relativ eifach. Eifach nur Posts erstelle uf http://www.wheelcrowd.com uf euem persönliche profil und eune fahrzügprofil und Uftankige becho (isch eusi version vo likes). Erreiched ihr 200 Uftankige pro monet chömed ihr endi monat automatisch id uslosig. D'chance zum gwünne sind sehr hoch momentan da nur wenigi aktuell die 200 erreiched :winking_face:


    Meh infos zu uftankige findet ihr susch au na da:
    https://www.wheelcrowd.com/Help/FuelsAndItems


    Mir promoted ebefalls na die detailliertischte Fahrzügprofil a 1000igi vo lüt weltwiit!

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Facebook für Motorradfahrer....und wie das Original eine Datenkrake. :thumbdown:


    Siehe AGB unter Abschnitt 7.

  • Wisst ihr was ich lieber mache als so ein Seich? Motorradfahren. Dachte aber naja, jedem das seine, soll er auf Fotzbook und Instagram oder wo auch immer sein Unwesen treiben.
    Finde es aber erbärmlich in einem TöffForum quasi "Geld" holen zu wollen (siehe AGBs).


    Von mir aus kann man diesen Fred gerne löschen.

  • gueti sach...wieviel mitglieder hender aktuell?

    Bis jetzt nonig so viel, knapp 400. Mir sind na im Ufbau vo dem Ganze.


    Bezüglich Datekrake, so wie facebook wänd mir definitiv ned werde. Ich selber gseh Facebook nur na als Werbeplattform momentan und nüm als das wos ursprünglich mal het welle sii, isch au eine vo dene Gründ warum ich Wheelcrowd gründet ha. Mir wänd spöter mit Zuesatzservices für Garage Geld verdiene und ned indem mir Date wiiterverchaufed. Die Services sölled au eu s'Lebe erliechtere. Schlussendlich wänd mir mit Wheelcrowd en Platz schaffe wo sich alli Töff und Autobegeisterte ustusche, toure plane chönd etc. und aber au nöcher zämerucked mit de Garagene und Händler für meh Transparenz.


    Mir sind ned da zum "Geld" hole sondern e weltwiti Community ufbaue. Geld bruchts eigentlich nume zum die Plattform besser z'mache und für das bruche mr au eu! Hend bis jetzt vieli Gueti Inputs becho wo eus ghulfe het besser z'werde drum sind mr eigentlich au uf eui Meinig agwiese. Selbst bi dene Vorwürf mit de AGB's da werde mr eus namal Gedanke mache und die AGB's nomal überarbeite... :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Grosse Community = Grosse Reichweite = Teurere Werbungsfläche verkaufen


    Schade...