Streetfighter Day

  • Hehehe, Einefeza händ au susch no paar glatti Filmli :D.
    De Christian Pfeiffer hät amig au kei Problem :smiling_face_with_sunglasses:


    Da no es schöns Supermoto-Video: Da musch klickä


    EDIT: und nomal eis DAAA


    EDIT2: und gad nomal, sind all geil: NOMAL KLICKE

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ja si hammer movies !!! di hey ihri maschine so zimlech im griff :grinning_squinting_face:

  • üebe, üebe, umgheie, chrankehus, reha, üebe, üebe, üebe, üebe, umgheie, chrankehus, reha, üebe, üebe, .... :grinning_squinting_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • jo. die type hends em greff. esch no geil.


    Wildcard: üebe, üebe, üebe das passt mer scho. nor chrankehus god no so aber reha macht mi iergend wie gar ned a :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Mich würds aifach ahpissä wen ich mini gixxxer würd gheiälohh. Das chans voll nöd sie, ich muäs mir zum chli Stunts übä mol so än billig töff chaufä... :frowning_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ich ha nöd emol Luscht d'Duke anezschmeisse, und do cha nöd vil kaputt go :grinning_squinting_face:


    Peak: Ich glaub vo denä i dem Video git's nöd vil wo no nie en Monet oder so irgendwelchi Körperteil igipsed gha hend :frowning_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Wildcard: das werd wohl oder übel so sii. Wer cool sein will muss leiden. Oder wie esch das gange :confused_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Am coolschte sind sowieso die wo das i Jeans und ohni Helm mached. Chönds nacher ihri schöne Schürfige zeige (wo sicher gaaarnöd weh tüend)

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • die tüend sich nöd wee die mached das nur dases ihri jeans nieme chönd amzieh :winking_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • So en seich. Die wend doch eifach ned, dass s Läderkombi wo de heime hanged schörfige öber chond!

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • genau das stimmt
    ich würis ämel nöd anderscht mache :grinning_squinting_face:
    es chan ja nöd sii das sones tüürs kombi eifach so kaput gaht :winking_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • äbe. do send mer jo glicher meinig :winking_face: Es kombi werd jo ned wägem schotz kauft, sondern wels eifach guet us gseht :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: