Hoi zämme
Ha mol welle froge, ob ich au mit eme 125 khan ins A1 Beschränkt Priefig go? Die hend jo meischtens um die 9 - 13 KW. Odr wie lauft das?
Hoi zämme
Ha mol welle froge, ob ich au mit eme 125 khan ins A1 Beschränkt Priefig go? Die hend jo meischtens um die 9 - 13 KW. Odr wie lauft das?
A1beschränkt nööd, da das nur für 50ccm isch
wens Abeschränkt meinsch, denn söttis möglcih sii sofern de töff meh als 11KW het.
besser isch aber eine näh, wo au meh als 125ccm het
hey ciko also wend A beschränkt meinsch, denn chasch ebe, wie de donbosco scho gseit het, ergend en töff ne wo eifach öber 11kw hett ond min. 124 ccm! mueschder aber wäge dem ned en 600er oder 1000 chauffe ond drossle ebe es längt meteme 125er wo eifach min. 11kw het! ich mache au A beschränkt metere aprilia met 15kw ond das sött ohni problem go!
aso öbs ohni problem gaht esch en frag wo sech denn ade prüefig stellt, wenn der nämlech de experte hende druf hocked. je nach experte chasch rächt am aschlag sie met de hunderfüezwänzger aber mer chan ad prüefig met dere.
cu charlie
Jo will kolleg het en 125 er und will ich no chli warte will mit em kaufe (600 er) und en guete agebot find (au finanziell bin i grad knapp, bi ebe i de ferie gse und so)
ich han so en naja wie söll mer säge...guet gnährte (eifach fette) experte gha.
ich han's federbei vo mim töff uf de oberschte stufe gha und de isch trotzdem hinne igsackt....zäme hend mer sicher s maximal zuelässige gsammtgwicht überschritte
chan mer denn da nüd reklamiere....
säge es segi luut gahrzügpapier nüd möglcih dass er hinne druff hocket er sölli doch gfeligscht sis eigne fahrzüüg mitnäh
haha jo stemmt scho :D! aber wend em das seisch muesch gar nömmme go fahre weller di denn eh dore loht ond dorom loht mer lieber söttigi spröch :(!