ZDF mein lieblingssender

  • ich mag ja ZDF soo sehr.....









    wenn ich nur wüsste wo der scheiss objektive reporter wohnt.... besser nicht..... :wand::evil2::böse:





    aber seht selbst. DSF versteht es immer wieder von neuem uns motorradfahrer ins gute licht zu rücken



    [URL=http://www.zdf.de/ZDFmediathek/inhalt/14/0,4070,2343246-0,00.html]video ZDF[/URL]

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Süäss...sind doch alli nume niidisch dases Lüüt git wo no Spass ade Sach händ und nod nume Schaffed und Schlafed :arsch::arsch:.


    Zeigt abr schön wie sensationsgeil di hüttige Medie sind.....und bestätiget mir wider mal dases guet isch dasi mini Ziit nöd mit Fernseluege verschwände.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • muess mal no go sueche aber es git vom ZDF no en schlimmere über d "schwarzwaldraser" natürli au moppeds.


    am endi gsehts so us als würdet alli töfffahrer ghostrider's sii und jede mit 250 dur de schwarzwald brettere :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Hähä isch das de wos eine usenemed und nacher halted döte no 2 alti Tourerfahrer aa und beschwäred sich, de hebi si grad wie en gstörte mit 1m Abstand überholt?


    Die Biiträg chrazed mi ehrlichgseit immer weniger. Sölleds de dumme gä was si wänd ghöre.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • chan siii.


    zumindescht hockets eimal im wald mit de laserpischtole und wiiter hinne sind die andere bulle zum usewinke.


    und denn tunnered a ganzi gruppe supersportler mit ca. 200 verbii.


    die gschwindigkeit zeigts em uf em messgrät ah, doch bis de ander chan afange uswinke sind die scho verbii gsi.


    het mi irgendwie richtig gfreut :face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ja dänn isched de :D. Sälber gschuld denn de Bull zwenig fit isch zum di 30m usem Wald use i vernünftiger Ziit z'seckle.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • jo


    sgeilschte findi aber wo de reporter seit, dass d bulle trotz ihrem 217PS opel nüd nachchömed.....


    ahaaaaaaa fahren ja au nur annere blade nah wo genau 50PS weniger het aber öppe 7mal weniger schwär isch :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Das isch seinte. Sandere isch das de Töfffahrer gar nöd abhaut sondern schlicht und eifach nöd merkt das dBulle wäge ihm sBlauliecht druf händ und er müesst aahalte. Aber schön wemer alles chan so drülle dases böös uusgseet ;).


    Au geil isch wie fill mal i dem Biitrag dWörter "sinnlos und sinnfrei" vorchömed. Töfffahrer mached ja alles nume um anderen zgfalle will das sind doch alles so Lüüt mit Komplex :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ich han chürzlich de kompletti Biitrag gseh über die Wheeli-Burnie Schuel.


    Mus ehrlich gseit säge dasis rächt weich finde. Vorallem wenn losisch was die, döt awesende und teilnehmende, Töffkollege so uselönd. Klar chasch als Veranstalter säge:"Besser si macheds da als uf de Strass"


    Aber warum gönd die Jungs ächt döt ane?????


    Und die Jungs wo die Kürs gebed ghöred ai nöd zu de Sorte woni würd ga es Bier neh mitne.


    Jetzt gits halt nur eis wenn mer sich über de Biitrag ufregt.
    Uf de Strass bewiise das mer nöd zu dene ghört. Will solang für de Töffbrief keis psychiatrisches Guetachte und en IQ-Tescht verlangt wird, wirds au gnueg Stoff geh zum söttig TV-Sendige über weichi Biker zmache

  • @neerie


    da hesch au recht.


    klar gits weichi lüüt. au under de töfffahrer, doch die gits au bi de autofahrer, velofahrer und au bi de fuessgänger :böse:



    aber dass mer ebe nur die zeigt findi scheisse.


    ich meine wenn mer zämefasst was i dem bitrag vorcho isch und wies dargstellt worde isch denn hets nur gha:


    -verchehrsraudi wo vo de bulle flüchte wott ( au wenn er das nüd merkt)
    -bösi Ducatifahrer mit extrem illegale und doch so gfährliche töpf...es chönti ja eine tod umfalle wege dem lärm
    -wheelie und stoppiemachendi verrückti
    -e schuel wo das extra abütet
    -en absolut birreweiche lehrer wo bunrouts macht

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Tja do gseht mä halt au woher das ganze image chunt. Wiä dä Don seit, klar gits sottig aber diä gits au bi dä Autofahrer. Und wen mä mol luägt wiävill Raser unfäll das git wägä Autorenne etc. isch das jo wohl kein Verglich zu dä Töff. Und meistens ischäs den jo no so, das bim auto wer in mitleideschaft zogä wird, wobi das bim Töff scho au chan passiärä. Tja so ischäs halt. Luägäd wenigschtens mir (Töffforum) für än guätä Ruäf. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • jo genau. drum sind mir ja vorbildhaft und gönd uf d rennstrecki go rase :smiling_face_with_horns:



    das fändi sowieso mal e gueti idee...


    wäör das nüd sinvoller mal i de schwiiz zentral irgendwo wenns platz het e rennstrecki z baue mit nebedrah no ener 1/4 meile pischte????



    denn würdets nämli dete heregah ihri scheiss renne mit de dose go fahre uf de 1/4 meile.


    und mir hettet au e rennstrecki.


    Petition für rennstrecke schweiz. wer isch debii :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Das isch halt eifach so bide Medie!


    Mer gseht ja au nur Sendige vo Raser und nöd vo söttige wo sich ad Regle haltet.


    "Hund beisst Mann" interessiert ja au kein Schwein aber "Mann beisst Hund" verchauft sich vom feinschte.


    So mues sich eigentlich fascht jedi Gruppe bide Medie für Ihres schlechte Image bedanke.

  • Jep do muäs ich am Neeri scho rächt geh, d'Lüüt wönd halt nur das Böse gseh...


    No zum Bitrag vom Don isch doch klar müästäd mir ä Rennstrecki ha und in Explosive han ich grad ä sendig drüber gseh wiäs die Illegalä Strossärenne i dä USA also jo Californiä hend chönä schmälärä... Ganz aifach mit offizielle Rennä, klar gits den immer no illegali Sachä, aber wenns mol offiziell törfsch, wär doch scho geil.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING