• Rang 8 uf de SwissBiker Top-sites, top leistig, witer so und wir sind bald uf Platz [SIZE=4]1[/SIZE] :smiling_face_with_horns:


    Au mal es danke ad Admins, top arbeit super Forum: Klein aber sehhhr FEIN :D:D



    Weiter soo:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]



  • Chan ich au nume es dänke a Admins usspräche! Supi arbeit vo eu :top2::top2::top2:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Mercii :winking_face:


    Muni aber au eu danke das ihr da immer so tölle ineschriibed, will ohni das würs au nöd ga :top:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • verdammtwieso chan ich die siite nüd aluege?????

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • [SIZE=4]MERCI !!!!![/SIZE]


    :top:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Ond au vo mer es Merci für die toll Arbet wo er leistet.... ond natürli au a die wo so fliessig schriiibed :winking_face:

  • Hehe jep platz 1 wird ahgschtrebt keis Thema... hehe
    Merci Admins ihr leischtät würklich tolli Arbät.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • da chan ich mich au no grad ahschlüssä. super arbeit wo ihr admins da machet und es danke schään:


    und natürlich: wiitttterrrrr soooooooooooo!!!!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Da ja das forum so bekant und beliebt isch, wie wers mit echli werbig in form vo ufkleber?


    Wer interessiert und anderi sicher au:D Vilicht gits ja au öber wo di günstig chan mach lah :confused_face:


    Würd sofort 2 stk. bstele für siteverkleidig, frontflügel het halt leider scho werbig druf :face_with_tongue::grinning_squinting_face:
    sorry:D:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Haha werbig chuntmer irgendwie bekannt vor :face_with_tongue:
    isch mal es thema gsie mit visitächärtli :smiling_face_with_horns:
    aber da chunnt alles no :grinning_squinting_face:
    findi supper , dass das forum so en guete platz hätt für das es ja nonig so alt isch aber ebe unverchrampft kei vorurteil und humorvoll finds eifach geil

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • wie wird das eigentläch bewertet? was muss mä erfüllä das mä uf Platz 1 chunt? so oder so für mi isch das z bestä allg. Töffforum

  • Je me verschideni IP's (da im Forum Benutzer) jede Tag uf dPage zuegriifed umso wiiter füre gahts, debii wird jedi IP nur 1 mal zehlt.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)