Scorpion

  • Hallo leuts. Mol ä frog, han a mini Hornet jetzt au än Scorpion ghauä passt au huärrä geil und dä Sound isch 1a. Jetzt han ich aber au dä DB-Killer dussä. :smiling_face_with_horns:
    Jetzt han ich dä aber hüt morgä wieder wöllä inä stöpslä und sihe das äs isch verdammt müäsam und noch ca. 15 min. üäbä bin ich den glich wieder ohni gangä. Isch das bi eu au so beschissä zum dä wieder inämachä, oder hend ihr do kei Problem? Oder gits än spezielle Trick? :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • i welem zuestand hesch en denn usegno????


    wo de topf no lauwarm bis warm oder sogar heiss gsi isch????


    den isch d sach relativ eifach => usdehne vo de materialie.


    teilwis gönd die dinger nur use und inne bi warmem topf.


    öppis anders chani mer nüd vorstelle

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hmmm guät usägnoh hanän scho wo er chalt gsi isch, versuächt inäztuä eigentlich aul, aber äbä usä hanän zersch au fascht nöd brocht, aber döt han ich denkt das seg wohrschindlich wäg dem Lim oder so wo no drin gsi isch. Jonu suscht muäs ich halt den s'löchle no chli usfiilä... Wen dä Killer nöd zu 100% dinä isch, tönts jo wohrschindlich sowiso no chli besser. :smiling_face_with_horns:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hehe joo wenns nüd ganz dich isch bechunsch so en turbosound :smiling_face_with_horns: wells uf de siite usepfieffed

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Guät säb wär den zwor au nöd so geil. Ach mol luägä was ich machä, villicht bringän jo au wieder irgendwiä inä... :frowning_face: Das Problem han ich bi mim Devil no niä gha.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • naja mer chönd vielicht d dB eater tusche..ich bringe mine nüd use :smiling_face_with_horns::böse::face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von DonBosco
    teilwis gönd die dinger nur use und inne bi warmem topf.


    Dito. Oder susch mal luege wo dases aastaht und ev mit de Fiile dehinder :smiling_face_with_horns:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Jo isch äbä no schwirig, ich gsehn jo nöd wo das er ahstoht. Aber äbä ich findä sicher irgend ä Lösig. Ich muäsän aifach dringend wieder inä tuä, so ischäs verdammt huärrä ufällig...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • wieso hesch du denn eigentli no e hornet wo drosslet isch????

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Will mini Fründin hät wöllä lerne Töfffahrä, den han ich denkt ich chaufä no ä drossleti Hornet, also drosslet han ich sie den no, isch aifach ä guäti Occasion gsi. Jo so für id Stadt etc langäts äbä au für mich mit den 34 PS chli umätuckärlä... ;-))

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ok. alles klar.


    hani mer scho halbe dänkt :grinning_squinting_face:


    und i de stadt langes au en roller mit 15PS..aber roller fahrt mer eifach nöööd :böse::grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Hehe än Roller hend mir au no dihei, wenns pisst nimm ich amel dä säb zum go schaffä, den muäs ich nöd immer dä Töff butzä. :winking_face:
    Rollerfahrä i dä Stadt chan durchus spass machä. hehe...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ok ja wenns regnet isch de roller guet.


    bin ja au 2 jahr lang en 50er roller gfahre :face_with_tongue:


    doch s schlimmschte isch gsi woni en 100ccm 4taktroller als ersatzfahrzüg bim 12'000er service becho han.....


    de isch wesentlcih schlächter gloffe als min alte 50ccm 2takter....


    isch nüd mal 70 gfahre wennd en voll ufgrisse hesch :wand::böse:


    han am mech grad gseit, dass ich mer das nümm gfalle lahne.....


    han nämli extra gwartet mit in service bringe well er gseit het, dass er mer nur denn en ersatzTÖFF und nüd es roller-töffli gäh chan :böse:


    han aber voll d ufmerksamkeit gha i de stadt..meh als mit mim töff.....


    well ich han mine ja bracht und bin vorher no go fahre gsi und han natürli denkt, dass i wieder en töff bechume. er het dete gha e FMX und e RR. han denkt eine vo dene wirds.....


    doch ebe nachher de scheiss roller.... und i voller lederkombi, chnüschlieffer und stiefel, carbonschutzhändsche usw. uf em roller het eifach genial usgseh..... :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • scorpion si hammer uspüff. vorallem gse si no schön us. vorallem mit däm verchromtä uspuff wo när glich no so ä farb dürä schimmärä. weisch was ig meineä?!?

  • also bi mim scorpion han ich au das problem gha toretto... bin dän mit filä und schliifpapier dehinder....s`ergäbnis: es passt wunderbar und de sound isch au chli schöner wils nüme ganz dicht isch... :smiling_face_with_horns: