Rossi zuFerrari????

  • Hab letzte Woche glese daß de Valentino Rossi zu Ferrari gehen will und Formel 1 fahre will!
    Isch das an Fake oder ernst? Weiß da jemand was genaueres drüber?

    Auf jetzt! Vollgas!

  • Er hät grad vor Churzem en wiitere 1 Jahres-Vertrag bi Yamaha underschribe. -> Fake

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Er knallt ja glaub no en aktionär usse bi yamaha und übernimmt nacher s`Team selber........also fahre tuet er denn gliich no.


    hends zumindescht bim letschte renne verzellt.


    mfg Thomas

  • es stimmt scho dass er immer wieder gaht goge teschtfahre bi ferrari.


    denke er mcaht sich eifach e altersvorsorg, falls er mal zalt wird zum bi de töff vorne mitfahre :grinning_squinting_face:


    denn gaht er eifach chli die i de formel eis go nerve :face_with_tongue:




    da no de artikel:



    Zitat

    Rossi soll jeden Monat für Ferrari testen
    02. September 2005 - 19:28 Uhr (Autor kontaktieren)


    (F1Total.com) - Die Gerüchte, wonach Valentino Rossi mit Ferrari in die Formel 1 einsteigen könnte, sind am Freitag von Ross Brawn, dem Technischen Direktor der Scuderia, bestätigt worden. Der Brite erklärte, dass Ferrari den MotoGP-Star jeden Monat testen lassen möchte, nachdem er auch beim dritten Test in Fiorano vor kurzem zeigen konnte, dass Potential vorhanden ist. Sollte sich Rossi als konkurrenzfähig erweisen, werde man "das Programm fortsetzen".


    Nach Ansicht des 50-Jährigen ziehe Rossi einen Wechsel ernsthaft in Betracht und Ferrari möchte mit ihm zusammenarbeiten, sollte sich der Italiener als konkurrenzfähig erweisen. In langsamen Kurven sei Rossi schon so schnell wie ein Formel-1-Fahrer und es sei nur eine Frage der Zeit, bis er auch in der Bremszone und in Hochgeschwindigkeitskurven am Limit sei. Rossi selbst erklärte letzten Monat, dass er sich vorstellen kann, auch in der Formel 1 konkurrenzfähig zu sein.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Also ich hab jetzt no was gfunde und da steht wenn dann eh erst ab 2007.
    Kann mir gut vorstelle daß er noch mal ne richtige Herausforderung sucht.
    Eben mal wieder mit richtiger Konkurrenz.

    Auf jetzt! Vollgas!

  • Jo ich glaub au das do chli was am laufä isch, aber ich denkä ebefalls das er die nögschtä zwei Johr no Töff fahrt. Vorallem hoff ich, dass ers mol no mit dä Duc probiert, das wär nomol ä Herusforderig. Aber wenn denn erscht wenn er mit dä Yamaha nomol Weltmeister wordä isch noch dem Johr. Aber das wär doch sicher mol no interessant, wobi er das irgendwiä nöd will.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ich glaub net daß Ducati die gleiche financielle Mittel zur verfügig hat wie Yam oder Ferrari.
    Leider wird wohl wieder d Kohle entscheidend sei.

    Auf jetzt! Vollgas!

  • Jo guät do muäs ich dir recht geh. :frowning_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • also. es gsehd jo scho chli so us, als ob de rossi zo de ferrari wot. nor iergend wie glaubi das noni. 1. heder jo en nöie 1-johres vertrag be yami onterschrebe. ond was nochhär chond, das weiss er jo sälber noni. also mol abwarte ond tee trenke.


    ond öb de rossi zo de duc god? ech weiss es au ned. chamers aber iergend wie ned so vorstelle. so vo wäge finanzielle grönd ond so. aber lostig wärs jo gliich. hmm. s gäld hätter jo secher förig, dass er au mol es paar jöhrli ohni riise ikomme uscho chönt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Mol luägä wiäs sich entwicklät. Aber Rossi und F1 ich weiss aifach nöd.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • So, hab ein Inerview vom Ferrar-Presi di Montezemolo glese:
    Valentino Rossi wird ab Jan 06 monatlich mindestens einmal Testfahrten im Ferrari Formel1 unternehmen. Wenn er auf akzeptable Zeiten kommt wird er 2007 im rote Formel 1 Renner sitze. Die Lizenz wird ihm nach der Testsaison sicher sein.
    Und heut im TXT:
    Ferrari bietet Rossi als Schumi Nachfolger 60 MIO € pro Jahr!!


    Denke das isch denn sicher!

    Auf jetzt! Vollgas!

  • naja. die ganz sach gsehd jo scho afe rächt ächt uus. aber ech glaube der sach erscht denn, wenns werkli so wiit esch. om de vale werd emmer sones riise trara gmacht, dass mer nie gnau cha säge was etz werkli laufe werd...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • /das post bitte lösche

    2 Mal editiert, zuletzt von alex2k ()