Heckumbau KTM

  • das mit de blinker isch so ne sach. grundsätzlich sinds nur denn ned vorgschribe, wenn's original kei hed. aber a dere smc hed's original drah, drum muesch's vermutelich au drah ha.
    denn, wenn vore drah hesch, muesch hinde au. oder beid weg.
    und ich wirde mini wider drah tue. im dunkle links abbüge isch nämmli huere gföhrlich ohni blinker, wenn hinde eine chunnt. de xeht nämmli ned, dass de arm dusse hesch.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Da hesch au wieder recht! ja ich muess jetzt sowieso e gsamt styling a minerä ktm dureneh!!! sie wird nacher einzigartig sie!
    da machi d blinker ebä au grad! also han ja no ziit bis in früelig!


    greez

    [SIZE=2]"Was dem einen Lärm, hört der andere gern."[/SIZE]

  • Ich ha bis jetzt d'Blinker immer per sofot abmontiert, gseht eifach scheisse us.. und denn git's amigs no die wo en vergesset zruck stelle, findi gad so gföhrlich wie wennt mol öppertem begegnisch wos nöd schnallt wieso das de fuess usehebsch.. :smiling_face:


    und ich säg immer, im dunkle muesch sowieso besser luege und demit rechne das dich di andere nöd gsehnd, und bim abbüge bisch jo so schnell, also ich ha no nie problem gha..

  • Zitat

    Original von ktm625
    ... und bim abbüge bisch jo so schnell, also ich ha no nie problem gha..


    und wenn gägeverchehr hesch und zmitzt uf de strass stahsch und muesch warte?
    muess ich zum biispiil immer, wenn i wott abbüge für hei. die hinder mir hend amigs kei ahnig, was ich wott. ächt ungeils gfühl

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • ja dasch au es argumänt aber jänu wenns ned tschegget was du wetsch, denn chönds au rasch warte, aber janu i be für ohni blinker, aber es esch jedem sini eignig entscheidig


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • es goht mer ned nur drum, dass dass de hinde muess warte, sondern dass er d'situation falsch iischätzt und en fähler macht, wo mich chönnt de chopf choschte. z.B. links verbiifahre, wenn ich abbüge oder i mich inefahre, will er ned merkt, dass ich aahalte und vieles mehr.


    ich dänke, mir sind eus einig, dass en blinker sicherer isch, will er unmissverständlich klar macht, was du vorhesch. und jetzt isch es halt e frag vo de prioritäte, wo eine hed, optik oder sicherheit. und für mich isch uf em töff sicherheit eifach s' wichtiger, drum chömed mini blinker wieder drah.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • wenn du wötsch links abbüge und muesch warte, denn gseht er zerscht mol s'bremsliecht und denn gseht er jo das links a de linie wartisch, denn chan er au nöd links verbiifahre, und wenn er seb cha will kei gegeverkehr chunnt, denn hesch eineweg scho z'lang gwartet. :smiling_face:


    d'autofahrer hinder mir merket sowieso wenn ich bremse, will i de regel stigt s'hinderrad, und denn hesch di voll konzentration vom autofahrer.. :grinning_squinting_face:
    denn hesch nur no d'gfohr das er vor luuter luege vergisst z'bremse oder uswiche.. :hmpf:

  • Zitat

    Original von ktm625
    wenn du wötsch links abbüge und muesch warte, denn gseht er zerscht mol s'bremsliecht und denn gseht er jo das links a de linie wartisch, denn chan er au nöd links verbiifahre, und wenn er seb cha will kei gegeverkehr chunnt, denn hesch eineweg scho z'lang gwartet. :smiling_face:


    au wieder wohr :grinning_squinting_face:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...