Schadet drosseln dem Motor??

  • Hallo... han mir e KTM 660 smc kauft, leider däfi nani offe fahre. Han jetz scho vo öppe öpperem ghört, dass drossle am Motor schadet? Drosslet isch dä Töff mit ere Gasschiebedrosslig! Was meined ihr??

    Benzin, Pneu und Alpeluft isch mit sicherheit de schönsti Duft!!!

  • hoi. gratuliere zu dim töff. so näbebii, e 660er dafsch nie offe fahre usser uf de rennstrecki. die isch nur drosslet zueglaa. es chunnt immer druf aah, was es für e drosselig isch. gasschieberaaschlag isch anundfürsich nüt schlimms, aber du hesch es sieb am ändi vom topf. wenn du de gasschieber usenimmsch, denn stummt die ganz sach nümm. de mocke lauft z'mager, zvill staudruck und alles i allem wird's z'heiss. wenn'd en uuftuesch, also alles aapasse.


    ah, du hesch jo welle wüsse, wäge de drosselig. abxeh vom brennruum wird de göppel ehner gschoned. was de brennruum agoht, weiss i's ned genau, aber ich glaub ned, dass das es problem isch, solang er richtig drossled isch (gasschieber, bedüsig und sieb)

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • nei das schaded sicher nööd.


    susch würd ja s obligatorische ifahre vom töff em motor au schade, doch das duets ja nöööd :grinning_squinting_face:



    also mini CBF het nüd drunder glitte. bis jetzte hani überhaupt no nie vomene töff ghötz wo en schade nimmt wenn er drosslet isch.


    ussert vielicht wennd versuechsch e R1 oder 10er kawa zdrossle...aber wer wott das scho????

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • chöntsch sicher au e r1 drossle, nume machts ned viel Sinn.
    Die hütige Motore sind doch sowieso elektronisch gstüüret und bechömmed nume das a Sprit etc was au genau bruchet. Denke da verhocket sicher nüt.


    mfg Thomas

  • Danke für eui info... s Sieb am endi vom Topf isch scho weg aber zum drosslet umäfahrä isch das glaub keis problem??... tönt ebä chli schönner ohni sieb!!

    Benzin, Pneu und Alpeluft isch mit sicherheit de schönsti Duft!!!

  • Das wär ja fascht sinnlos wenn en Töff schade nimmt wegerä Drosslig!

    [SIZE=2]"Was dem einen Lärm, hört der andere gern."[/SIZE]

  • us welem grund wär das sinnlos?????


    die asicht verstahni jetzt irgendwie nöööd

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Frögt sech jetzt was mer onder Schade verstoht...


    Ech sälber dänke mol...das es im Motor ned so guet tuet (jetzt of 1000er bezoge) wenn die 2 Johr lang nie au nor halbwägs dLeistig müend brenge wos chönd... aso mer "bloseds" jo de nie dore...
    Merkt mer jo au bi de Auto..wenns eifach nie wörkli dröckt send verrusseds halt... aber was för Uswörkige das schlossändli het, do esch sech wohl niemmer wörkli einig.
    Evt, gäbt da eifach bizeli weniger Leistig wenn mers de noch Johre weder uftuet :confused_face:


    Aber för öpis het mer jo 600er zom drossle..

  • DonBosco


    I dere Hisicht sinnlos das wenn KTM ihri Töff Herstellt und e Drosslig entwickelt für ihri Töff wo am Motorschadet das wär ja blöd. Oder wie Denksch du über die sach??


    Verstahsch jetzt wasi meine mit Sinnlos

    [SIZE=2]"Was dem einen Lärm, hört der andere gern."[/SIZE]

  • @deepy


    es schaded nööd aber es stimmt scho dass d motore denn wenns offe sind am afang nüd so schön laufed.


    aber wennd denn offe hesch denn gahsch eimal uf e rennstrecki und gisch mal alles wo gaht :grinning_squinting_face:


    denn lauft er nachher grad nomal es stückli besser :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hmm wenn mer för da grad of dRännstrecki müesst wärs biz doof *g*


    Nei ech dänke es chont zemli druf ah, wie lang das e Töff drosslet gsi esch... ond ebe ech dänke binere 1000er chönts scho biz schade.. wenn die 5 Johr oder so nor of 1/4tel oder sogar no weniger lauft... beiflosst jo de de ganz Töff
    Evt nehmt mer us dem Grond so guet wie nor 600er..

  • Also ich hoffe doch schwer dasi nöd meh als zwei Saison mun mit de Drosslig umäfahrä!! Dänn nimi d drosslig usä und ganen mal rächt go truckä und dänn chunnt das scho wider!

    Benzin, Pneu und Alpeluft isch mit sicherheit de schönsti Duft!!!

  • mische mich da jetzt au mal na dri.... also wenn ich mini Bandit wider ufmache (Wenns sowiit isch isch si 4 Jahr drosslet gloffe) denn wird ich eifach am afang chli es Leistigsdefizit ha?
    Ich meine ich hange jetzt scho am gas und hole alles us de Machine wo gaht. Wenn er denn offe isch sett ich kei problem becho. ODER???
    Was ich jetzt nanig graft han isch das mit em Sieb im Topf..... also so öppis han ich nid... und über de Winder hau ich mir eh na e Komplettalag vo Akropovic druf! Het echt das en negative ifluss uf die drosslig????

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • also das sieb isch speziell bi de KTM's.


    so öppis brucht und het dini bandit nööd.


    mit ere akra komplettalag bechunsch denn nur no chli meh leischtig. chade duet die sicher nööööd.


    isch eifach schweinetüür, doch wenni mer doch d ninja und nüd d triumph chaufe dueni mer au entweder e komplett arrow oder komplett akra allag druf.


    das bringt inkl. K&N filter und powercommander gueti 10PS

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener