Bruche Beratig

  • vo luuter Ninja's gsehni langsam nümme weli die schönscht isch....



    vielicht chönd ihr mich ja als ussestehendi chli berate in sache deisgn :grinning_squinting_face:



    und zwar gahts um folgendi 3 Occasione.


    allo hend zwüsched 8000 und 10'000km und choschtet zwüsche 9000 und 9400CHF. vo dem her isch pris usw. keis argument.




    nummer1:


    [Blockierte Grafik: http://www.motorradhandel.ch/kunden_occasionen/1557/15573159221.jpg]



    nummer2:


    [Blockierte Grafik: http://www.motorradhandel.ch/kunden_occasionen/1133/11333146711.jpg]



    nummer3:


    [Blockierte Grafik: http://www.motorradhandel.ch/kunden_occasionen/1529/15293162571.jpg]



    vielen dank für die beratung :winking_face:



    ach ja und was ich nicht hören will ist: "keine ist schön" oder "kauf dir keine kawa" oder was auch immer :winking_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also vu mir usxeh wär di 1 di schönst..... und hesch scho mal e hochzogni uspuffalag wod afe kei gäld meh muesch investiere....... aber äbe, entscheid eifach sälber... am beste no ga fahre mit jederä....

  • mit de beide blaue gangi hüt namitag go fahre.



    es gaht ebe drum dass mir die schwarz irgendwie verdammt guet gfallt aber denn stört mi trotzdem de silbrigi rahme wieder...de gseht wesentlcih schöner us a de blaue....



    bin eifach so hi und her grisse.....



    da helfed amigs es paar anderi betrachter

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • min favorit isch au die oberscht. uezogni aalag und kei chriegsbemalig, .......wobi schwarz isch ebe au schön :öm:


    die underscht fallt aber definitiv use.... ach, nimm die oberscht,.... oder?

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Mir "gfallt" die erscht am beschte vo allne. Also wenn i e Kawa MÜESST :grinning_squinting_face: kaufe und denn no eine vo dene 3 denn di erscht.

    Fahr nie schneller als dein Schutzengel fliegen kann!

  • di erst, da chasch no sälber chriegsbemalige druf tue und de Topf isch auno hübsch plaziert :winking_face:


    di schwarz isch sicher schön aber de risig chläber mun wäg und de orginal topf *hm* guet ha au no de original druf *grummel*


    wenn alli dokumänt häsch für de topf vu de #1, wo d schlümpf wend... de wärs doch guet e zweiti blaui 6er im forum zha *gäll gnabbi*

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Zitat

    Original von Sandra-R1
    Mir "gfallt" die erscht am beschte vo allne. Also wenn i e Kawa MÜESST :grinning_squinting_face: kaufe und denn no eine vo dene 3 denn di erscht.



    du bisch soooooooooooooooooooo gemein :böse::böse::böse::böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • die ersti isch äm schönstä wägäm uspuff usw. aber diä 2i isch o nid leid

  • jo also mer esch au grad die 1. is aug gstoche! chauff der die oder denn die schwarz .. ond ebe die 3. fallt wörkli def. us!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ich würd die zweit neh. Schwarzzz.... isch geil und dä Topf chasch no machä loh und den grad recht, bi dä erschtä han ich s'Gfühl isch dä NSH chli än Bastel. Aber äbä mä müästs live gseh.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • bi de erschte isch no en original KZH dra

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ich wür au säge di 3.! Und denn no e Sitzabdekig druf und denn isches (trift nöd uf mich zue) perfekt!
    Wie vill würsch zale für die? km? bisch scho demit gfahre? ken unfall gha?


    ----> Dä Ninja Usflug chunt immer nöcher! scho wider eine meh mit ere ninja! (hoffi)