4ska + Hypi

  • Congratulation to Hypi ond 4ska!!!! han grad gseh dass sie gebortstag händ :D! alles gueti ond en schöne tag!!!
    :prost: :prost: :prost:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • au da no a eu beii es


    *träller*


    hääääääääääääpppppppiiiiiiiiiiiiiiiiii böööööööööööööööööööörsdddddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • jöööö wie hääärzig scho so alt !!!
    tschuldigung :smiling_face_with_horns:
    ich gratuliere eu ganz härzlich zum Geburi:prost: :prost:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Ech gratuliere au no ganz herzlech..ond wönsche auch no ganz ganz e schöne Obig..

  • au i gratulier eu no gnaz härzlech zum geburi


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • gatuliere au... isch halt scho en schöne tag de 6.10.05


    aber na schönner wird de 6.10.07 hehehe

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Happy Birthday au vu mir!


    maini: Ich weiss uf was aspilsch. Da du grad hüt d Prüäfig bestande häsch, chunsch du am 6. 10. 2007 di gross Prüäfig gschänkt über (falls di die 2 Jahr au ordentlich benimmsch uf dä Strassä :engel:). Jaja ich chas verstah, dass das än Tag isch, wos sich lohnt druf z warte.


    PS: Bi mir sinds jetz no exakt 29 Täg! :face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von Squeezie ()

  • besser spot als gar nie. vo mer au no nochträglech alles gueti zom gebori...
    hoffe er hends chönne gniesse

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: