Optisches Tuning anere Ninja

  • fräg doch die person us em


    http://www.ninja-zx.de forum wo das gmacht het. de seit der wo er sini teili her het :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • die person hani scho gfrögt! hets anere töffmess kauft... und kei internetsite... :smiling_face_with_horns:

  • isch zwar ebe e gueti site und het gueti sache aber vo de amis... und das bringt mir nüt! wenn denn müsts vo de schwiz oder allefalls no vom dütsche si suscht chunts ztür!
    aber merci

  • jo gsehd jo scho loschtig uus. aber.... die sach daf ned lüchte wennt am fahre besch. soscht chasch onder omstände de schegg grad ab gä. das esch en ned zueglooni belüchtig. ond belüchtig esch es fahrsecherheitstechnisches (geils wort) elemänt. ond die daf mer ned ändere. wen dini cheschte stod, denn dafs lüüchte. aber wennt am fahre besch, denn muesch es abschalte soscht chönts sehr tüür ond onagnähm wärde...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • nei so schlimm isches sicher ned wenns di demit chatched.
    de check muesch sicher ned grad abgeh. die werded dich uffordere da ding sofort weg `znäh und eventuell chunsche chlini buess über.
    da isch in etwa s`glich wie wenns di mitem Acerbis-LED heck catched.
    i han mal 20.- müesse zallä und am nächschte tag rasch go zeige das es nüme dra isch.
    Zur MFK würdi ned grad dermit :ugly:


    aber da chasch dr easy selber baue! es paar leds ine und fertig!


    greez razor

  • ja das käni scho dases nöd legal isch. solang de motor nöd laft chönds nüt säge... aber um das gats mer ja eigentlich gar nöd... ich meine wennis wür astellä während em fahre denn sicher nöd ide stat oder suscht wo wos bulle hät! aber das würi glaub eh nöd mache....
    Also ich han mal gsuech im internet und ha praktisch nüt gfunde...
    weiss würkli keine no e gschidi Site ide Schwiz? han zwar eini gfunde (bikelight) aber däonlineshop gat nöd und uf email reagierets nöd..


    Greez