Clean out

  • Es sind zwar nöd vill, aber wie wärs wämmer alli User wo sit 2 Möned ahgmäldet sind und 0 Posts händ wür kicke, und alli wo sit 4 Möned ahgmäldet sind und erscht 1 Post händ! Wür chli Platz geh... und dänn würded sicher die aktive Userzahle stimme!!
    Was meineder? :face_with_rolling_eyes:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Bö was bringts...usserdem wet ja öper wo sech gad am afang registriert het plötzlech wider ine cho und öpis frage, wüu er itz e töff het und denn noni gha!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • 2 möned??? KRASS, nö findi au kei gueti idee, log mich mängisch nach eim jahr wieder in fore ih... :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Ich findes au nöd so guet, bzw. nöd scho nach 2 Monet.
    Im DT_Forum händs das letschti au mal gmacht, aber nume die wo scho seehr lang nüme dine gsii sind und wl halt sForum us allne Nöt platzt isch wäge 0-Poster.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ich würds au no loh. Das chasch nochämä Johr machä oder so...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Auso Platzproblem hei mir im Moment sicher no keini :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Also den würd ichs nöd machä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • easy! Isch ja nume en Vorschlag gsih... :winking_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.