Töffversicherung

  • Hey jungs und medels han do mol en frog beträffend töffversicherig! also ich werd mer zemli secher en 03er R6 chauffe! jetzt löst mer en neuere töff i de regel vollkasko i? also i dänke mol ich werde mini R6 vollkasko ilöse well mer esch jo schnell mol am bode (wienich sälber scho erlebt han onds ned ganz bellig werd)! oder leggi do falsch? was händer fören versicherig abgschlosse voll- oder nor teilkasko? thx 4 answers!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Bide ZXR hani vo aafang a nume Teilkasko gha. Klar chander de Töff mal umgheie...wobii mir isch Vollkasko eifach 3 mal ztüür gsii und nach 2 Jahr 125ger hani dänkt bini gnueg fit mich richtig iizschetze und mit entsprächender Vorsicht de Töff nöd abzlege :).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • also wär vollkasko öppe 3 mol türer? ond was zahlt mer denn ächt öppe fören 03er met teilkasko?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • aso ich het für mini 05er zx6r mit volkasko 100% und neulenker öppe 2500 zahlt je nach versicherig.. aber mit vill weniger musch ned rächne...


    greez

  • ich han vollkasko, han ja au e nigelnagel neui maschine gha.
    bi mir isch de underschied ebe langsam minim vo teilkasko zu vollkasko da ich ca uf 50% dunne bin...


    aber wend vollkasko machsch, mach den gad die richtig. bi de zürich heisst da den vollkasko plus oder so. det sind d'schutzbechleidig au na mitversichered, also wend schiss vorme grosse usrutscher hesch, den unbedingt d'bechleidig au mit versichere!
    weiss ned öb mer d'bechleidig seperat binere teilkasko chönnt versichere?!

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • 50%?? du hesch doch zimmli lang d'versicherig über d'mueter laufe lah nid? cha doch nid siii :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • hehe... meinsch da chan ned sii :evil2:



    ne han gnau 1 jahr lang de cörsi über d'muetter gha und nachene alles selber versichered.



    was der bi de zürich na 5% ermässigung gitt, isch wend di bim acs aamelde duesch... de hesch au gad na rechtsschutz uskunft (kei versicherig), pannedienst und so wiiters, und choscht di bis 25i au nur 90.-

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hi


    also ich zahl bi de winterthur für mini zx-7r (teilkasko, neulänker) fr. 860.-- im joor + chömme denn halt no fr. 140.-- verkehrsstüüre druff.


    mich düecht das füren töff no huere tüür oder? frogmi ob ned mol ummeluege sött zum wächsle.

  • aso ich zahle für mini 04er 636er ninja 1602.-sfr
    das mit vollkasko und so...
    ha erst prämiestufe zwüsched 65% bis 80%


    mues aber mal no mit em versicherigsheini rede weg dere zuesatzversicherig für d'usrüschtig



    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • Ich zahle ~1300.- für mini LC4. Vollkasko inklusive bechleidig. bide Allianz. ich bi nöd ganz sicher, welli prämiestufe ich han. han über em vater sin agänt rächt gueti iistigs-konditione übercho...

  • ich frogmi au amigs, ob e vollkasko übrhaupt sin macht. wenn du sälber an öppisem tschuld bisch, denn chürze si doch sowieso alles mögliche chönnti mir vorstelle

  • er händ aber be de vollkasko au no sälbstbehalt oder?? ond i han mol mi fahrlehrer gfrogt .. er het gmeint för en occasion töff johrgang 03 ond dronder wörd der also ke vollkasko mache .. ebe wellt jo äuä ehh no selbstbehalt hesch ond vollkasko öppe 3 mol türer esch als teilkasko! sender do au iverstande?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Wie sieht s eigentlich mit Steuern aus? Wieviel wär das?

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von SERVER
    habe nur die haftpflicht 330 im jahr :winking_face:



    viel spass bimene vandalismus-schade :winking_face: das wird au immer meh mode werde (siehe absturz-frankriiich) :winking_face:



    edit: also ich han ungefähr 670 stutz teilkasko zhalt für d'gixxr und öbbe 70 oder 80 stutz verchehrsabgabe. bin aber au scho öbbe uf 65% oder so... weiss es nöd gnau :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()