ö`s und ü`s

  • Han ich nur das Problem odr hend ihr au so komischi Zeiche wenn öbber die Buechstabe ö und ü usw benützt?

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Hm also ich han weder im Linux no im Windows Problem demit.....isch glaubs eifach e Frag vom Zeichesatz wo iigstellt häsch ?(.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hmm komisch, wil vor 4 - 5 Tääg han i das Problem nit ka und jezz gsen i so komischi Zeige... Ha eignetlig au nüt verändert... Janun... Probier das mol mit em IE..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • also ich han au ke problem ä,ö,ü :D! aber ergend öpper vom forum schribt amu au so komischi ä ond ü ... weiss aber nömme wer!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    also ich han au ke problem ä,ö,ü :D! aber ergend öpper vom forum schribt amu au so komischi ä ond ü ... weiss aber nömme wer!



    Das werde vermutlich ich sein wenn ich umlaute schreibe


    weil ich einfach schneller bin Toeff zu schreiben als meine finger rueber aufs ö oder ü zu schieben

  • schinbar hesch en anderi codierig igstellt us versehe im browser, git irgendä taschtekombination wott wahrschinli us versehe betätigt hesch und so d'zeichesatzcodierig gändered hesch, schinbar hesch UTF-8 igstellt. wennt dä IE benutzisch findsch die option unter ansicht->codierung wählsch det mal zum bispiel westeuropäisch(windows) und luegsch mal öbs klappt ;). bim firefox wird d'option au öbbe am gliche ort ligge :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ja das bi ig wo das aube schribt :grinning_squinting_face: z Problem isch dass dr Browser outomatishc umstellt weme vorher ufne ami-site gat, dorum eifach Browser neu starte und direkt uf töff-forum.ch ga

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • soso denn het sech de spuk also klährt :D! @ server nei dech hani somet ned gmeint ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: