Meine dumme Ex

  • Soso, da hät eine siini Racheglüscht befridigt *fg* Und wäner fliissig sind gits au für eu e Belohnig, also klicked bis eu d'Finger abgheied :face_with_tongue:


    http://www.meine-dumme-ex.com

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Hehe, die Story find ich geil. Die Frau muss ja wirklich nur Brüste und ne heisse Figur haben und sonst nichts.


    Dass sie Fremd geht, ok, es soll ja Leute geben...
    Dass sie 3x in der Woche Fremd geht, na ja, okeeee...
    Dass sie davon Bilder macht, uff... naaaaa jaa...
    Dass sie mit dem Bruder fremd geht? Hmm... da hät ich kein Verständnis mehr....
    Dass sie die Bilder auf dem Computer ihres Freundes speichert?! Der hats in Hirn geschissen...
    Na ja, geile Aktion, sie hats nicht anders verdient...

  • Uhh der Siech handlet sich da ganz grobi Problem i wenn sini Fründi sich en Awalt nimmt...
    :face_with_rolling_eyes:


    Irgendwie gschiehts dere scho recht, aber ebe die intelligentesti Rache isch es nit...

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Irgendwie gschiehts dere scho recht, aber ebe die intelligentesti Rache isch es nit...


    :grinning_squinting_face: aber deför die goilsti rache....... :face_with_tongue: :evil2:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • also eigentlech findi si brüeder no fasch schlimmer..... dä het ja schliesslech o mitgmacht..... aber äbe, hoffe mr dassi chli liiided... :smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Uhh der Siech handlet sich da ganz grobi Problem i wenn sini Fründi sich en Awalt nimmt...


    wieso ? sie isch unkenntlich gmacht und die dumm Nuss hets uf SIM PC gspeicheret, somit isches sis eigetum :winking_face:


    ---


    Geili Aktion, wo blibt de rescht ???

  • omg was für e (guetussehendi) schlampe=)


    vo wen isch die site? auso die witere fotine würi süsch gärn gseh=) machet klicks=)

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

  • Zitat

    Original von Cedi


    wieso ? sie isch unkenntlich gmacht und die dumm Nuss hets uf SIM PC gspeicheret, somit isches sis eigetum :winking_face:


    Meinsch du? Bilder vo dir sind dis Eigetum egal wer die macht und wo si gspicheret si, solang du nit usdrücklich erlaubsch das sie veröffentlicht werde darf mer die nit veröffentliche. Usserdem hei mer da noch Rufschädigung vorliege.


    Und er wot ja no "Aktphotos" ohni schwarzi Streife istelle wenns gnueg klicks git.

    Take a walk on da house side!

    2 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • Gopf verdammi, du wosch doch würkli immer alles Besserwisse... wer het hier 4 Semester Jus studiert?!


    Wenn der Awalt nit ganz blöd isch denn het de Typ es Problem.

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Gopf verdammi, du wosch doch würkli immer alles Besserwisse... wer het hier 4 Semester Jus studiert?!


    Wenn der Awalt nit ganz blöd isch denn het de Typ es Problem.


    Jaja isch guet Mike.
    Min Götti isch ja im gegesatz zu dir nume en richtige Awalt mit eigente kanzlei und er meint, dass es alles anderi als eifach segi wenn das huen so dumm gsi isch -_-

  • Hehe, lüütlis, nit über jede Schissträck stritte... :evil2:


    Es isch jo nit e mol Vollmond, also bitte :böse:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko
    Hehe, lüütlis, nit über jede Schissträck stritte... :evil2:


    Sägs nöd, wie im Chindergarte... :face_with_rolling_eyes:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher