absaufen meines TDR

  • hoffentlich kann mir jemand helfen!


    Ich habe einen Yamaha TDR. In letzter Zeit säuft dieser mir immer ab. Und zwar immer dann, wenn ich z.B. auf der Autobahn stark abbremsen muss und den Gashebel völlig loslasse. Er stockt und ruckt dann so komisch. Von diesem Moment an, kann ich nur noch mit 40km/h auf dem Pannenstreifen weiterfahren. Von da an zündet er ganz unregelmässig. :frowning_face:
    An was kann das liegen? Muss ich den Benzinfilter auswechseln, oder die Zündkerze. Wird zuviel Benzin zugeführt, zündet er im falschen Moment? :confused_face:




    Bitte helft mir, denn so macht Töfffahren keinen Spass!


    Grüsse Floricko

  • hmmm vilicht benzinfilter verstopft...... i würd o mal luege ob zündcherze no richtig funzt...... odr vilicht hesch dr cholbe im arsch :confused_face::confused_face: weiss halt nid ganz wie dass tuet..... aber womer mal über päss sy (gäll mike) isch äbe am kolleg sini tdr usgange...... --> zündcherzewächsel bi schneefall und wyter isches gange..... aber äbe, si isch grad ganz usgange und het eifach nümme zündet, da isch ds problem relativ eifach ds gfinde(vorusgsetzt äs isch öppis chlises :winking_face: )

  • nem mol dini zöndcherze use ond gang metere zom mech. de seischem was s problem esch ond zeigschem züke. ahand vom cherzebeld chan der de mech of jedefall mol säge öbe er rechtig i gstellt esch.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • i schätze mal dass er z fettt lauft und dir darum versuuft,gang aber wie de peak scho gseit het mit de zk zum mech...de cha der sicher meh segä!
    wie gseht sie denn us?
    wiss?-zu mager
    ölig?-zu fett
    rehbrun?-perfekt