öppis für die härte zum nahmache

Nach über 20 Jahren intensiver Nutzung und vielen spannenden Diskussionen haben wir entschieden, das Töff-Forum in neue Hände zu geben. Wir suchen jemanden, der Interesse hat, das Forum weiterzuführen und mit frischen Ideen zu beleben. Falls du dich angesprochen fühlst, melde dich bitte bis spätestens 18. Mai 2025, 20:00 Uhr per Mail bei uns: 📧 patrick.tschopp@toeff-forum.ch 📧 pascal.walther@toeff-forum.ch Vielen Dank für all die Jahre und euren Support! Patrick & Pascal Falls sich niemand finden lässt wir es ab dem 25.05.2025 deaktiviert. ps. Nein dies ist kein Scherz.
  • Zitat

Original von sok

Was leistäts dänn??? Isch doch bloss ä cooli Tour........Ich gseh da sust kei Leistig.
    Easy, han din Video-post nöd wellä dizzä. Hast gut gemacht MERCUTIO!!!:top:

isch easy wägem krazz go dizzä. ich verträge das scho. aber jetzt weiss wenigschtens jede da in, dass du au en härte bisch und das locker au chasch :grinning_squinting_face:

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Das häsch jetzt du gseit....... Mini Ussag isch, dass ich a dem Video nüht Speziell für härti Jungs, find. Ob ichs chänt oder nöd tuet nüht zur Sach.
    Wie gseit: Ich find die Jungs machet bloss ä cooli Tour und mit dem han ich eigentlich nöd meh oder weniger wellä ussäge.

Gruess

SOK

PS: Aber wänd wotsch schwanzlängi verglichä und dini lockerflockigi interpratione undermuurä, bin ich gern verfüegbar.......

• Zitat

Original von pseudOnat
    Nöd scho wieder Sok :winking_face: Las guet sii :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:

Ja, has mer fest vorgno.

• Zitat

Original von sok

Ja, has mer fest vorgno.

chan nöd si daser scho fertig sind oder???????

ich würd säge 1:0 für sok.......

lasst es mal ruhig angehen............