Hallo zusammen

  • bin eine Motorrad-Süchtige Liechtensteinerin und möchte auf diesem Weg Gleichgesinnte kennenlernen :smiling_face_with_horns:


    Wohne in Davos und bin fast jede freie Minute mit meiner Ninja unterwegs...
    Da ich unregelmässig arbeite, gehe ich meistens alleine auf kl. Tagestouren... wenn jemand mal Lust hat mich zu begleiten...dann meld dich doch!


    Grüsse aus den Alpen :grinning_squinting_face::prost:

  • Au vo mir es Herzlichs Willkomme da im Forum!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Wilkommen im forum.


    Naja, Davos liet ja nöd grad am Weg und da ja sehr viiil vo [SIZE=3]Züri[/SIZE] und [SIZE=1]argau[/SIZE] chömed, wird schwerer mal e chlini tour zmache:D Aber binere grossi wo au is schöne Bündnerland führt bini immer zah;)

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • jahoooo e ninja meh im klub! herzlich willkomme und vill spass da ine! stell doch mal es paar bildli online vo dim töffli :face_with_tongue:

  • hmm... wieder es "töffwiib" meh im club... hossa :grinning_squinting_face:



    willkomme und viel spass wünnsch ich dir

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Durch dBlackspeedy cho? :grinning_squinting_face:


    Au es Welcome in da House vo mir und viel spass da inä ;):D

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von Stephan
    jahoooo e ninja meh im klub! herzlich willkomme und vill spass da ine! stell doch mal es paar bildli online vo dim töffli :face_with_tongue:


    has no nid gschafft es Foti hochzlada, aber au i bring das no fertig :grinning_squinting_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Corli ()

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Durch dBlackspeedy cho? :grinning_squinting_face:


    Au es Welcome in da House vo mir und viel spass da inä ;):D


    nei,nei, ha mal umagsörft und so das Forum gfunda... dr Blackspeedy kenni gar nid

  • Zitat

    Original von Corli


    nei,nei, ha mal umagsörft und so das Forum gfunda... dr Blackspeedy kenni gar nid


    woops.. Demfall söri.. Chunt ebä au us dinerä gegend :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • hey mädel


    willkomme im Forum...


    liechtestein und davos, speziell;)


    vil spass bi eus!

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend