Prüfungsort?

  • Bi mich am aamelde für die praktisch Prüäfig, wird höchsti Ziit! hend ihr en spezielle Tip no churz vorher und wo ischs echt am beste zum d¨Prüäfig mache? Albisgüätli, Wintertur, Regensdorf oder Hinwil?

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • wennd hinwil kennsch isch es am agnähmschte. wennd hinwil nid kennsch isch es nid guet.


    albisgüetli isch halt voll i der scheisse drinne defür chasch fasch druf gah dass es immer öppe die glich prüefigsstrecki abfahred und stahsch halt relativ lang no im stau.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Tipp:


    -Wenn ihr zu 2. sind, immr uff ihn achte hinte dass er au mitkunnt.


    -Schön Gas ge (nit z schnell abr zügig)


    -Überhole wenn s si muess (LKW)


    -Ganz wichtig isch no dass alles bim Blinke richtig machsch.


    -Und Bremsbereitschaft bim 30 er Zone


    Denn bestohsch es au 100 % :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • aber bi ihm wird ja vermuetli de experte im auto hinde mitfahre...denke chum dass de hindedruffe hockt...


    such entfalled es paar pünkt..schön gas=vollgas damit vom fleck chunsch und LKW überhole würd denn au grad mal wegfalle hehe


    wichtig sind eifach immer die blickabläuf dass die extrem dütlich mahcsch. und hesch en uffällige helm? ALSO MIT IRGEND EME MUSCHTER...WENN NÖÖD mach der irgend en helle uffällige chläber an helm here, damit de ecperte us em auto au gseht dass di de chopf drüllsch. das isch eini vo de hüftige duregheisache bi de 50er und 125er. de experte finded eifach er heg nüd gseh dass du de chopf drüllt hesch bim abbüge usw....


    logisch nööd wenn de helm zum biespiel ganz schwarz isch und au bim in spiegel luege vo hinde immer no glich usgseht.... drum en chläber druf. chasch ja nachher wieder wegnäh :winking_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von SERVER
    Regensdooorff



    spinnsch?? das söt eigentlich bekannt sie das det arschlöcher sind im Stva!

  • nope stephan.. was Fahrzügabnahm betrifft stimm ich dir zue! ABER im Prüefig abnä sinds geili siechä!! Ha mini Auto + Töffprüefig det gmacht letst jahr und bed bestande..

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • ich han ja mini töff prüefig au det gmacht und magsch di erinnere wasi gschribe han? :face_with_rolling_eyes:


    denn hani würklich en pisser verwütsch vo expert wenis 6 tag spöter bestande han :face_with_rolling_eyes:

  • ja hesch denn aber au de besti sozius gnoh zum üebe dorum hesch bem 2te mal bestande.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Merci vill mal für die Guete Tipps! Chauf mer gad en "Drink or drive" Chleber und dunen hine druf uf de schwarzi Helm! Denn hends weischwie de Plausch! :grinning_squinting_face:


    Warschinlich gangi uf Winti! Und ich hoffe schweeeer, dasi nöd eine uf de Sozius bechume, die sölled schön hineher fahre, sust isch gschisse mitem 50gerli!


    Wegem luege, mer muss chli Glück ha, en Kolleg vu mir isch 1mal duregheit wiler zwenig gluegt het und bim zweite mal willer vor luuter luege nüme uf gstrass gseh heg (luut expert! :böse: )


    Ich hoffe ich bestahs! (Voralem de Slalom!!! De söllen schön mit breite abständ ufstelle, nöd fuul sii und mir de Slalom vode Roller stahlah! Will d'Roller mönd dur 1-2m Slalom "Renntöff" theoretisch dur 3m, schaffe au 2m aber nöd immer! Und 1m hani kei Chance!


    Und LKW überhole duni nie, vergisses wener seit ich sölli, segi es gat nöd will min töff zlangsam seg, de chani nüt defür!


    Isch echt schlimm wemer tönti schiibe am töff und am helm het? :ugly5:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    Warschinlich gangi uf Winti! Und ich hoffe schweeeer, dasi nöd eine uf de Sozius bechume, die sölled schön hineher fahre, sust isch gschisse mitem 50gerli!



    also bi de 5oer prüefig fahreds der immer mitme autöli hinderheer und gäbed der via funk aawiisige!

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: