Lenkerspiegel

  • Hall, hab mal ne Frage.
    Die kleinen runden Lenkerendspiegel kann ich das Motorrad mit diesen auf der MFK vorführen.
    Und muss ich zum Stellen die Blinker montieren oder braucht es diese nicht.
    Gruss Mario

  • bahrr mi nöd druff, aber ich glaube du chasch de töff mit dem spiegel vorfüere und blinker bruchts au nöd... sie chönt ja nöd teschte ob du jedes mal de arm/fuess usehebsch... de spiegel mus eifach e bestimmt grössi ha (5cm durchmesser glaub bimer aber nöd 100% sicher)

  • Soviel ich weiss, wurde vor wenigen Wochen der Mindest-Durchmesser für Spiegel angepasst. Nun sind auch Lenkerendspiegel erlaubt. Sollten beim vorführen also keine Probleme machen. Über die Blinker kann ich nichts sagen... ich hab welche dran :face_with_tongue:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • en Lenkerspiegel isch nur legal wänner mind. 8 cm durchmässer hät... mind. eine brucht mer uf de linke siite...



    wänn blinker dra häsch müend all funktionierä und zueglah si... oder mer hät kei drah und git handzeiche...


    bin letscht wuche mit min lenkerspiegel ohni prob durch mfk cho....

  • Ja das mit dene 8cm stimmt ebe glaub nüm. Es sind ez weniger

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Ja ich muess erscht am Mäntig dä Töff ga stellä. Ich hoffe bis de chamer öpper gnau säge wie es isch.
    Bi um jedä Rat froh.!

  • ganz eifach!
    telefon ih d'hand nä und gschnäll uf strassi ahlütä. so bisch uff dä sicherä sitä!!!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • nja die händ mer scho soooo vill mal de glich scheiss verzellt und zletscht isches glich andersch gsi... uf die (sorry) penner chasch di überhaupt nöd verlah!

  • Zitat

    Original von Stephan
    nja die händ mer scho soooo vill mal de glich scheiss verzellt und zletscht isches glich andersch gsi... uf die (sorry) penner chasch di überhaupt nöd verlah!



    hmmm, da cha ich au es buech drüber schriibe.... :face_with_rolling_eyes:

  • Danke zuerst für die Antworten.


    Jeepp , ich habe den Termin auf dem Strassenverkehrsamt gut überstanden, und mein Bike natürlich auch.
    Alles i.o.
    Mit dem Runden Spiegel ist es wirklich so,dass der neue mit Durchmesser 80mm erlaubt ist, Die alten hatten nut 76mm Durchmesser. Schweinisch oder!?


    Und Blinker muss man keine dran haben.Das heisst entweder alle vier oder keiner.


    Gruss Mano

  • nei ich meins so wienis säge... das git wenn der e wälle (zum dräie) vorstellsch (zeichnet) obe und une 2mm meh... und was gsesch zletscht meh im spiegel? obe echli meh himmel und une echli meh strass... toll

  • Zitat

    Original von Stephan
    nei ich meins so wienis säge... das git wenn der e wälle (zum dräie) vorstellsch (zeichnet) obe und une 2mm meh... und was gsesch zletscht meh im spiegel? obe echli meh himmel und une echli meh strass... toll



    So sind d'Schwiizer halt. Totali Bünzlis :grinning_squinting_face:

  • gnau s gliche huere glump wie de blinkerabstand (vo blinker zu blinker) isch so vill ich weiss in mm a gäh! ob jetzt die 1cm nöcher binenand sind oder nöd... de hinder gseht glich uf weli site das blinket! gschider stat so züg die late lüt vo mit 85gi no is auto hocket und mit 30 im 60er fahred will d auge suscht nüme möged reagiere und nacho bim luege, meh kontrolliere... aber ebe... wie du seisch...spinnsieche zum teil.. und das leider immer meh!