Michelin Pilot Power

  • han mr no grad en reife welle uf vorrat bstelle da min erschte bald dunde isch.


    Weiss eine vo eu de unterschied zwüsche dene reifene hie?


    Michelin PILOT POWER Rear



    Michelin PILOT POWER G Rear



    Michelin PILOT POWER T Rear



    Michelin PILOT POWER W Rear



    Michelin PILOT POWER 2CT Rear



    dass es prislich en unterschied isch weissi, i würd aber gern wüsse was es würkli bringt und was nöd, resp. was die G's,T's und W's bedüted :winking_face:


    edit: also dass es öbbis mit dä gummimischig sii mues hani au dusse, finde aber kei gschidi ufstellig im netz

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • also de 2ct isch ja de mit de zwei mischige.


    und die andere buechstabe sind sonderkennige für verschiedeni modell.


    so viel i weiss gits zum biespil de pilot power au mit ere stärchere karkasse, zum en uf schwerere tourer au chöne z bruche....


    chönt aber au eifach de gschwindigkeitsindesx sii


    bin mer aber nüd sicher. denke mal uf de r1 chasch de ganz normal bruche.


    aber wart doch bis nach anneau du rhin mit reife bstelle, denn chasch grad en satz mit em server und mir bstelle zumene einiges bessere priis.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • bin mir nöd ganz sicher.................


    aber ich han gmeint das r1 ä bsunderi kennig hät uf de pilotpwer..........


    sind die pp wo jetzt druf häsch original bereifig??????


    aber uf jede fall würd ich am yamimech. alüte.........


    gruss riccardo

    lasst es mal ruhig angehen............

  • Also der 2ct isch wie dr bösci scho gseit het, dä mit de unterschiedliche gummimischige; chasch also mit de andere nid ganz vergliche.


    D RN12 het als Erschtusrüschtig hinde en PiPo "G" gha, was übrigens nüt mit dr Gummimischig z tue het, sondern d Karkasse isch minim anders.
    Michelin.de git übrigens sowohl dr normal PiPo, dr PiPo "G" wie ou dr PiPo 2ct für di Töff frei.


    Die chasch also sicher ohni Bedänke druf tue :top:


    Ig ha übrigens letscht Jahr uf mire RN01 versehentlich en PiPo "G" la druf tue; weisch was? Ig ha genau null Unterschied gmerkt :mad:
    Schwarzi Striche gäbe eh beid :face_with_tongue:

  • ja merci leuts für eui antworte, demfall ziehni mir än stinknormale pipo :smiling_face:


    @bösci: i mues no luege, mini isch jez denne ebbe dunne, weiss nid öb da no längt für anneau, mal guggn, wieviel mm wär für d'RS no akzeptabel?

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker
    Also der 2ct isch wie dr bösci scho gseit het, dä mit de unterschiedliche gummimischige;


    Das chani so nid glaube. Ich ha de ganz normal PiPo druf und de hät doch au ade Flanke e weicheri Mischig. Chamer susch nid erkläre, wiso ich ade Flanke 1 - 2mm weniger Profil ha wie ide Mitti. Hani bim Pilot Road au nie gha :confused_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • nei de normali pipo het überall die glich aber scho vo afang ah hesch glaubs i der mitti meh als am rand und wennd en schön glichmässig abfahrsch oder vorallem i de kurve gas gisch wirds halt am rand no weniger :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns::mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener