Für Bösci (oder die andere wo hang off wend lerne)

  • Ich glaub eh nid dass jede do wirklich au uff dr Pischte s volles Risiko würd igo... Ich würd s zum Bispiel mache wenn ich viel Geld und en 2. odr gar en 3. Töff würd ha.. Denn würd i au alli möglichi Tricks versueche... Abr eso het me immr en scheiss Gfühl um Töff und und und....

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Driftä?? Bini no wiiiit entfernt :grinning_squinting_face::mad:


    Wämer sich übernimt rutschtst eifach... Bis jetzt häts mi jedesmal mind 1 mal gleit aber naja das ghört dezuä! Bi dä supersportler isch halt smargö dases tüür chunt und bi dä sumo stellschen eifach wieder uf und wiiter gahts.. max. verhauts der dä Bräms/Schalthebel was ja ä chlini sach isch im gägesatz zunerä verschalig etc :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • LoL giits ez wider e "werd ist schneller"-Diskussion? Die sind immer so luschtig :face_with_tongue:


    Aso ich ha ez scho paar vom Forum gse fahre. Und höchschtens bi 3 vo dene wär chli Hanging-Off abrocht :face_with_tongue: Bi allne andere wärs nur en Fahrspass-Killer. Will Hanging-Off = weniger Schräglag bi glicher Gschwindigkeit und weniger Schräglag = weniger Spass, oder nid?

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von 4ska
    LoL giits ez wider e "werd ist schneller"-Diskussion? Die sind immer so luschtig :face_with_tongue:



    [SIZE=4]NEEEEEEIIIIEEEEEN!!!! [/SIZE]

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • i finges ou cheliu scheisse das widr üebr es baar härzogge wird fo wäge du bruchsch das nid udn so


    machets doch eso maini und gäbet de angere tips odr verzeut euchi erfahige das si ou chei schnöuer wärde odr hei do inne es baar angscht dasi si usmou nüme die schneuschte si?

  • mündlichi tipps bringed nüt.


    ich het grate, für s'ersch mal uf de strecki es instruktoretraining bim speer zbsueche. hinter em instruktor her zfahre und det vom profi direkt tipps zbecho isch eher de richtig wäg.


    ich glaub nöd, dasi über öpper herzoge bin. isch mer eifach chli vorcho, wie wenn öpper wo mit jogge agfange het tipps für e marathon wott...


    und han nur welle säge, dass no kein meister vom himmel gfalle isch, und mer villi chlini schrittli sött mache, anstatt ein unsichere grosse...