• heey jungs !


    ha da mau e frag? wer isch zueständig für d istellige vo dem forum? ha mini signatur wöue ifüege u es chunnt immer d fähler mäudig :


    Folgende Fehler sind aufgetreten:


    * Es sind zu viele Bilder in der Signatur vorhanden.



    !!!??? :confused_face::böse:


    ha zerst gmeint ka z biud isch z gross aber das isch nid dr fau es geit keis einzigs biud !? cha dr admin da mau öpis ändere dasme da e richtigi Signatur cha inepacke!? wär super


    grussssssss :ugly:

  • han s gliche problem.


    erlaubt irgendwie gar kei bilder :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • master SPIKE isch zueständi für ihstellige.


    Aber für was wetsch du es Bild i de Signatur?????


    Häsch ja dis avatar wo chasch sälber mölälä.

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • das kei Bilder erlaubt send esch sovel ech weiss äxtra..


    esch jo eigentli au vernönftig...wör zemli närve wenn noch jedem bitrag emmer weder es beld chämt.. das wör alles onnötig i dlängi zieh...

  • ja find s au guet dass me keini Bilder no ka afiege... Bi jedem Bitrag muess me denn warten bis Sitte mol fettig glade het und wie scho eine gseit het, hesch di Avatar dazue...


    Also bitte keini nervigi Bilder... :böse:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko
    ja find s au guet dass me keini Bilder no ka afiege... Bi jedem Bitrag muess me denn warten bis Sitte mol fettig glade het und wie scho eine gseit het, hesch di Avatar dazue...


    Also bitte keini nervigi Bilder... :böse:


    duu, nid grad düräträiä gäu...


    das biud isch nid mau 3 cm höch aber rächt breit.... störe würd ja das gloub niemer....


    i würd mi avatar für die geile signatur tusche weni chönt! :winking_face:

  • und vorauem macht das doch de ladezite nüt ! haha .. auso bitte !? gang mau anderi forum ga luege die hei erstens 100 users meh und 1000ig biträg meh und jede het im min. 1 signatur und das het mit de ladezite nüt ztue ..haha auso bitte das mit de signatur u biiuder freischalte .. :böse:



    chlises bispiel :


    das isch z forum wo dr kolleg schribt vo sim clan usw. :


    http://www.the-vendetta.de/board/thread.php?threadid=388


    es par hei sogar 2 signature und hets ladezite ?? NEI

    Einmal editiert, zuletzt von Porter11 ()

  • Aber es isch brutal nervig immer müese de Text zwüsched de Bilder müse fürezsueche.


    Wenn mir öpper e Begründig chan lifere werum dasmer Bilder ide Sig unbedingt bruched (nöd wills schön uusgseet) chömmer ja wiiterluege ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Porter11
    seg mir e begründig wiso du din avatar bruchsch :evil2:


    hörr uf suscht striicht er na de avatar weg dir! :arsch: :grinning_squinting_face:


    [SIZE=1]au das isch widermal e witzig gmeinti bemerkig gsi[/SIZE]

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • mir ischs eigentlich glich obs bilder drin het oder nöd aber ich find wenns drinn het, nöd störend.... sölled ja nöd grad desktophintergründ si :engel:

  • das hämer doch scho mal gha....? :confused_face: finds guet so wies isch. wüsst nöd für das na es bild ide sig guet wär...


    @ porter
    S`avatar isch eigentlich öpis wo ich mit de user verbinde, ghört eifach dezue. so quasi als 2ti erchaännig nach em nick...