offizielle bilder der R1 07

  • ich finde au d verschalig vo de 07ner zu zerklüftet...gseht ja us als währed das irgendwie 3 schale überenand....


    vielicht het die ja wegreissschale für de sturzfall....die oberscht abrupfe und de töff gseht wieder wie neu us :mad:



    also da würd ich au lieber e 04er-06er hah.


    aber die schönscht vo allne neue 07ner töff isch sie trotzdem no bis jetzte.



    bini ja sehr froh, dass i no en guete alte 06er töff han :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • jo vo de 07er modell gseht si bes jetzt am beste us aber trotzdem net so geil.....hmmm 02/03 esch au geil gsi ond het au onde use vel me leistig gha als die schön 04/05er

  • Also ich findu d neu R1 eifach nur geil !!! Wenn mu nur scho uf die technischu neuerige a lüägt! PUHH! Da wird einum ganz warm ums Herz.
    Natürlich isch vom optischu her nit so vill gänderut wordu aber vom rein technischu punkt her gseh isch das bike praktisch komplett neu üfgibaut wordu.


    Wenn ich da so en 6 Kolbu Bremszangu gseh oder die Anti Hopping Kupplig, 189 PS (mit Ram Air Effekt), dem vom 06er R6 bekanntu fly by wire throttle control ( YCC-T ) oder z neu YCC-I System!
    ECT ECT ECT ECT.


    Man o man, und vom optische her nit vill andersch!
    Wenn ihr eib d verschalig genau alüäget werdet er erkennu, dass schich einiges gendrut het im verglich zur "alte" RN 12 Baureihe ( O6er R1 Modell )


    Ebu einfach R-POWER


    Eifach geil!!!!


    Also ich segu nur eis! MEINS !!

    Wer Wheelies macht und runterfällt, der hat kein Recht auf Krankengeld!

  • also mir gfallt sie au nöd so. doch än töff mueh mer im realä ah lueggä, zum würklich äh meinig bildä. den ich find, das mer uf föteli dä töff irgendwie nöd so chan beurteilä. luegt mer zbsp. ah senna uf föteli ah gseht sie ja schono guet uss, doch real gseh sie hammer geil uss, so tankparti usw.


    doch diä ps vo dä neuä R1 isch eifach än riesä witz, denn vo 100 r1 fahrer chönd vielicht 1-2 fahrer mit däm umgah und dä rescht isch total überforderet!so ab in mittag, än guetä

    dä dummä g'hört d'welt.....

    Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • Zitat

    Original von sugibängel
    also mir gfallt sie au nöd so. doch än töff mueh mer im realä ah lueggä, zum würklich äh meinig bildä. den ich find, das mer uf föteli dä töff irgendwie nöd so chan beurteilä. luegt mer zbsp. ah senna uf föteli ah gseht sie ja schono guet uss, doch real gseh sie hammer geil uss, so tankparti usw.


    doch diä ps vo dä neuä R1 isch eifach än riesä witz, denn vo 100 r1 fahrer chönd vielicht 1-2 fahrer mit däm umgah und dä rescht isch total überforderet!so ab in mittag, än guetä


    Erste Absatz, gib ich dir absolu rächt.


    Zweite Absatz chan ich numme zum Teil bistimmä. Ich find au das wenig Lüht, bis nahezue gar niemert (mich inclusive) d'Ressource vonere "Sportliche-Maschine" komplett nutzet. Ich han ä 550er Husa, chan aber no lang nöd behaupte, dass ich so schnäll chan fahre wie die Maschine würd erlaube... S'gliche giltet sicher für die meiste 600/1000er Racemaschine fahrer sust chänt mer a de Moto GP mitfahre. Schlussändlich wot ich eigentlich numme säge, dass viellicht eine meh Spitze wet oder meh Drehmoment oder was immer au. Mer kauft ja kei 1000er will ä 600er einem Komplett unterforderet, sondern will mer viellicht en bruchteil vo de Ressource technisch verbesseret möcht ha.


    SOK

  • sok@, ja da hesch du viellicht scho rächt, doch s'glichä gilt doch au für 600er-racer, mit dä überforderig! ich dank alles was über 100ps het, lauft öpä glich guet. da chunts nur uf dä fahrer äh (rennstrecki usgschlossä)!
    ich weis au nöd, aber was hesch du vorä 20000.- fränkigä maschinä wenn umfahrsch wie wenn äh bananä im arsch hetsch? an länger schw... hesch sicher nöd und suscht was wotsch mit so ähmä teil, tag täglich zum schafä fahrä oder ächt ih feriä???
    wenn weisch was ich mein....
    wenn jetzt lugsch bi euis im forum, hets etlich strassflitzer, doch diä wenigschtä gönd würlich uf pischtä, wo eigentlich dä ihsatzbereich vo sotigä teils wär.
    ich chans eifach nöd ganz nahvollzieh, aber viellicht chan mich ja dä eint oder ander belehrä??? gruess

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Zitat

    Original von sugibängel
    sok@, ja da hesch du viellicht scho rächt, doch s'glichä gilt doch au für 600er-racer, mit dä überforderig! ich dank alles was über 100ps het, lauft öpä glich guet. da chunts nur uf dä fahrer äh (rennstrecki usgschlossä)!
    ich weis au nöd, aber was hesch du vorä 20000.- fränkigä maschinä wenn umfahrsch wie wenn äh bananä im arsch hetsch? an länger schw... hesch sicher nöd und suscht was wotsch mit so ähmä teil, tag täglich zum schafä fahrä oder ächt ih feriä???
    wenn weisch was ich mein....
    wenn jetzt lugsch bi euis im forum, hets etlich strassflitzer, doch diä wenigschtä gönd würlich uf pischtä, wo eigentlich dä ihsatzbereich vo sotigä teils wär.
    ich chans eifach nöd ganz nahvollzieh, aber viellicht chan mich ja dä eint oder ander belehrä??? gruess


    Ja, da sprichsch du mir hingäge wieder fast us em Herz. Mues ich dir absolut rächt gäh, wämers i die extremi zhiet. Eine wo nahezu gar nöd chan umgah mit em Bike de kauft sicher ä 1000er zum umme pose. Mer chas sogar no wieter zhie: Ä 600er Racemaschine isch dänn sicher au numme zum pose. Aber ebä, das giltet halt für Lüht wo würklich nöd mit dem Zeugs chönd umgah. Eines Tages nimmt viellicht de Restaurantposer sies Bike und wet würklich d'Ressource teste...und scho wieder hämmer en Töfffahrer weniger uf de Strass.
    Da gits halt no die anderä wo halt nöd immer wänd hochtourig fahre bzw. unne use meh Drehmoment wänd ha usw. Die entscheided sich viellicht für ä 1000er au wänns nöd die Komplett Leistigmöglichkeit vo de Maschine nutzet. Die fahret aber sicher au bestimmt uf em andere Level als die wo ich obe erwähnt han. Säb han ich gmeint.


    SOK


    Ps: Belehrä würd ich mich au gern lah, wänns no meh Gründ git wieso die einte so Töff fahret und überhaupt nöd chönd damit umgah.

  • naja, dasses die wenigschte beherrsched isch sicher klar. ich probier mich vo fahrt zu fahrt z'steigere aber wo wotsch das ding scho usfahre :winking_face:


    also zum pose hanis sicher mal nid kauft obwohl da wieder uf alli abbebrochä wird,isch ja klar :winking_face: uf dr rennstrecki händ mi die 170rössli emmel au nöd im stich lah :winking_face: ich finds eifach nur geil :smiling_face:


    back to topic: mir gfallt 1 punkt adr front nid wo bi minere besser glöst isch und d'schwinge isch ja grüselig. aber technisch 1 A. i frag mi zwar wie mr die fahrtechnisch no besser chan mache aber trotzdem :top:


    wemmer so mal vergliiicht mit dr 04er, guet isch nüm ganz original aber gliiich :winking_face:


    [Blockierte Grafik: http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C20%5Cbikepics-660307-800.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://www.yamaha-motor.com/assets/content/images/600/07r1_blue_1_2defee9d.jpg]

    Cry mich ein river ! :ugly2:


  • z.b. ich bin genau so eine wo e 1000iger het wo halt nid immer wot hochtourig fahre das nervt mi darum ne 1000er :winking_face: vor allem laufen die halt auch besser geradeaus :winking_face: gell DonBosco hihihi

  • Zitat

    Original von SERVER


    z.b. ich bin genau so eine wo e 1000iger het wo halt nid immer wot hochtourig fahre das nervt mi darum ne 1000er :winking_face: vor allem laufen die halt auch besser geradeaus :winking_face: gell DonBosco hihihi



    houh fiiiiies :D:D

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • mir gfallt die 07er R1 na!! sicher eini vo dä schönerä modäll wo nächst jahr usechunnt...


    aber wie immer händ die originale KZH`s und blinker kei daseinsberechtignung:P


    D`schwinge findi vo de 04er(Hypi) schöner als die neu, aber isch ja nur es detail...


    sone R1 isch und blibt en traum vo mir bisi sones teil cha chaufe. au wänni die maschine nie wird 100% beherrsche, suscht chönti ja MotoGP fahre:P


    ich dänke sgliche gilt au für eusi autofreaks.... glaub die wenigste chönd mitme Impreza WRX STi oder me M3 etc. würkli umgah. mer chauft sich sones ding wilmer freud dra hät zum fahre und wil eim de charre gfallt.... sicher gits au lüüt wo sones auto bruched zum pose, naja.... wäns die bruched...:P

  • SERVER


    mer lueged denn nächscht jahr weni es kombi han wo nümme wie en bremsfallschirm würkt.


    behaupte nach wie vor d gixxer isch schneller als dini fazer :face_with_tongue::grinning_squinting_face::mad:



    und wege de r1...


    wenni am hypi sini und die neu aluege, denn merki au was mi a der optik so stört.


    1. s liecht isch vo de neue e wahri katastrophe und 2. isch d schwinge vo de alte viel eleganter..die neu gseht us wie us legochlötzli baut :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()