prüfung und ferien

  • soo i bi o mal wieder am start nach 3 wuche geilste summerferie, i dene i underanderem d'prüefig ha gmacht für di chli grösserä maschinenä....... mit welem töff sägi lieber nid.......... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: also ischo gloub gar kei töff gsi, meh sones DING.....
    aber was sölls, prüefig isch da und i bi froh, juhuiii

  • Gratuliere zo de Grosse Pröfig. Etz ben ech de glaub gli de einzig wo no met emene 100födlizwänzger ome düset.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ja nei also mi 125er dä muesi äbe glich no fahre...... us gäldtechnische gründ...... ussert äs verchouft mir grad eine es günstigs mono-bike mit 25 kw...... aber schüsch warte i die 2 jahr ab, und wett när grad ufne 1000er sportler........ aber äbe, di choste de scho e baze...... :]

  • Das Problem mete em 1000er Sportler ond em Gäld chond mer doch iergend wie bekannt vor :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Gratuliere, das mitem Gäld klappet scho irgendwie ;).


    Sones "Ding" muni auno finde, scheiss Burokratekacke da wieder mal :smiling_face_with_horns:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Jep jep gratuliärä demfall au. Jetzt häsch jo demfall no zwei Johr Zit zum Sparrä für än 1000'er wobis jo Geldtechnisch än 600 sportler wohrschindlich au würd tuä. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ich schlüsse mich de andere au a und gratuliere


    @ peak: ich mun au no mit dem chline ding umefahre :winking_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Gnabber: Juhu. De beni ned ganz e lei. Aber ech be gester no be es paar Meche gsi wäge Finanzierig go froge. Ond em Früelig geds en MV F4-1000 :grinning_squinting_face: . Sorry aber ech chas ned lo si. 50% a zahle ond de räscht of 18Monet.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ja guet wennd so vil chasch aazahle de lohnt sich e finanzierig scho ........ maches do öppe ähnlech aber ha ja no 2 jahr wartefrist..

  • Peak ich hoffe, das ich scho vorem november en grosse töff mis eigetum dörf näne :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • ohhh dir seck chöit alli scho uf nächscht saison e grosse töff heize, u ig arme tropf mues no min. 2 jahr warte bisi öppis aaständigs ohni blombierig darf fahre....... und simer ehrlech, mit 34 ps ufeme 600er bock..... das chas ja o nid sy..... vorallem nid für dä priis wo's im momänt würdi choste.......

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    ja nei also mi 125er dä muesi äbe glich no fahre...... us gäldtechnische gründ...... ussert äs verchouft mir grad eine es günstigs mono-bike mit 25 kw


    Gratulation!


    Chasch mer jo nöchste Summer mini Duke abchaufe :smiling_face_with_sunglasses:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>