• Hi Leute
    Mitte April ist für Schweiz und alles was nördlich liegt doch extrem an der Grenze, zumal dieses Jahr der Schnee anscheinend doch eher mit Verspätung eintreffen wird.


    Ob der dann natürlich länger bleibt und die Bauernkalender mit Ihrer 7-Jahre Regelung oder die Wetterpropheten aus gewissen Landesteilen recht behalten mit einem kalten, strengen und langen Winter, ist dann wieder eine andere Geschichte.


    Gerade für Sportfahrer mit teuren Maschinen und eventuell auch noch mit Slicks bereift, wäre ich zumindest vorsichtig - oder würde im April eher auf Italien oder Südfrankreich ausweichen. 260 Euro sind schliesslich auch nicht grad geschenkt, wäre schade für die Kohle nur in der Pizzeria zu sitzen oder sich mit durchnässtem Kombi auf Regenreifen über die rutschige Strecke zu quälen. Aber eben: jeder so wie er es mag :face_with_tongue:


    Marc

  • ich kann frühestens wieder im august september, wie halt jedes jahr :grinning_squinting_face:


    denke werde auch dann wieder gehen, aber will mal an nem wochenendfahrtraining von speer teilnehmen.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also vom welle müend mer ja ned rede...


    aber ich muen zerscht mal gucke dasi wider en job finde, bevor ich mini rennstreckeplanig mache.


    aber isch april ned würklich chli früeh? de letscht april isch doch au so grusigs wetter gsi?

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von SERVER
    Es ist wieder zeit sich Gedanken zu machen:
    Wer kommt mit?


    Rennstrecke



    Hey Server häschs Riessä??? Kauf der ä Supermoto, dänn bisch sicher meh uf de Strecki... :face_with_tongue:


    Falls du gahsch, viel Spass und nimm die Lange-Unterschlüch mit.


    Gruess


    SOK


  • du sok verchoufsch mir dini supermoto :smiling_face:


    weisch de chan ou chli ga langsam fahre ufd strecke :winking_face:

  • Zitat

    Original von SERVER


    du sok verchoufsch mir dini supermoto :smiling_face:


    weisch de chan ou chli ga langsam fahre ufd strecke :winking_face:


    Wär fahrt dänn langsam??? Han mini Supermoto erst grad verkauft! Sorry...

  • was dini husa verchauft????'



    was gits denn jetzte? e neui schnelleri husa oder was :confused_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    was dini husa verchauft????'



    was gits denn jetzte? e neui schnelleri husa oder was :confused_face:


    Ja, die neu bin ich scho go usfhühre gsi, uf de Strecki. Schnäller nöd, numme schöner und neuer... Erst muen ich schnäller werde!!! PICS folget, sobald alli Stickers druf sind.
    Und stell der vor, jetzt fahr ich zuesätzlich au no KTM... aber numme zum Crossä. S'Bike isch geil aber s'Orange mues wäg. Wie gseit, es chömed mal Pics, vo mine neue Toys.

  • Ciao SERVER ich werd ziemlich sicher am Start sie, schliässlich hend mir im April au scho schöns Wetter erlebt, isch halt chli ä Lotterie. Ich muäs mol no rasch luägä was für än Tag und wiäs bis den bi mir usgseht aber wenns goht bin ich sicher däbi und so wiä ich dä Wildcard und Bl4cksh33p kennä, chömäd diä au.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von SERVER


    du sok verchoufsch mir dini supermoto :smiling_face:


    weisch de chan ou chli ga langsam fahre ufd strecke :winking_face:



    no besser ... beides chaufe :smiling_face: ... also mis SuMo wird wohl nur no pischtefähig nächschts Johr ... drum liebäugel mit enem neue Strossehobel ... (duci rüberschiel ... :grinning_squinting_face: )

  • Ich bin en Tag früener dett wenn alles klappet. 2 mol hinderenand isch chli übertribe. Usserdem wetti nid dasst mir immer im Weg stohsch :face_with_tongue:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...