AKRAPOVIC Carbon- oder Titan-Endtopf slip-on

  • @ Pollito: was hesch den du für än topf dra?
    und was chasch für eine empfehle für d'Z???


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Ich han en Micron Delta Titan ESD. Dezue gäbtis no d'Chrümmer. Die wäred de Winter dra gsi, aber will mis Speedticket scho 2000.- choscht längts für das nüm.


    Andersch als de Cedi behauptet isch min Killer nid modifiziert sondern chunt vom CH-Importeur scho relativ churz und ohni Bode. Ohni wirds aber trotzdem nomol zimli vill lüüter und vor allem giits herrlichi Flamme bim schalte.


    De Micron isch wie gseit scheiss tüür, aber ich würen grad wider chaufe. Es richtig böses bollere unne use, es fauche ide Mitti und obe use es infernalischs kreische. Au mit Killer chlöpfts andersch geil went hochtourig abeschaltsch :smiling_face_with_horns: Bezie chaschen in Rorbas ZH (http://www.exclusive-imports.ch)

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Han bis jetzt mit dä LeoVince, Yoshimura und dä Scorpion won ich verchauft han sehr gueti erfahrig gmacht. Werdet wunderbar mit Biiblatt vom schwiizer Importeur gliferät.


    Zur Erinnerig:
    OHNE DAS BEIBLATT VOM SCHWEIZER IMPORTEUR KEINE ZULASSUNG, EGAL OB EG-ABE ODER SONST WAS!!!

  • Zitat

    Original von Pollito
    Andersch als de Cedi behauptet isch min Killer nid modifiziert sondern chunt vom CH-Importeur scho relativ churz und ohni Bode. Ohni wirds aber trotzdem nomol zimli vill lüüter und vor allem giits herrlichi Flamme bim schalte.


    Isches nöd dine gsi, womer miit em Hammer de DB-widr ine übercho hend :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Merci vielmol für infos werde de jetze ned kaufe und ar Mäss in zürri mol umeluege....Well so billig esch de im dütsche ebe au ned :-(.. möcht eifach ehn topf wo rechtig rohret wen mer fahrt und grad so schön ad grenze vo de db konnt ....



    Greez Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Aso went dich wetsch ade Grenze zum illegale bewege den lueg mol öbt en BOS überchunsch. Git glaub sogar en Importeur :engel:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von Pollito
    Ich han en Micron Delta Titan ESD. Dezue gäbtis no d'Chrümmer. Die wäred de Winter dra gsi, aber will mis Speedticket scho 2000.- choscht längts für das nüm.


    Andersch als de Cedi behauptet isch min Killer nid modifiziert sondern chunt vom CH-Importeur scho relativ churz und ohni Bode. Ohni wirds aber trotzdem nomol zimli vill lüüter und vor allem giits herrlichi Flamme bim schalte.


    De Micron isch wie gseit scheiss tüür, aber ich würen grad wider chaufe. Es richtig böses bollere unne use, es fauche ide Mitti und obe use es infernalischs kreische. Au mit Killer chlöpfts andersch geil went hochtourig abeschaltsch :smiling_face_with_horns: Bezie chaschen in Rorbas ZH (http://www.exclusive-imports.ch)


    Jo was häsch den zahlt für de topf nehme a hni Krümmer der??


    Greez Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • isch gschmackssach aber ich findes grässlich die nachträglich anegmachte underseat töpf.


    zudem viel z tür und vorallem eifach en schwerpunkttechnische handlingtechnische rieseblödsinn....



    aber das isch nume mini meinig.


    wenn di aber für so töpf interessiersch gits no alternativ IXIL töpf, wo fasch glich usgsehnd.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • weiss öppert wie die Motacc anere Z 750 tönt???


    @ Bosco: veränderet dä schwärpunkt fescht? isch das äs hinderniss oder gwöhnt mer sich dra?


    aso i finde die Motacc und die IXIL no geil :engel:
    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Nur zur Info: BOS wird (unter anderem) von http://www.sk-motoparts.ch verkauft - und die dürfen auch Beiblätter ausstellen!


    Einfach mal nachfragen was möglich ist - BOS ist wirklich schön verarbeitet und in den meisten Tests verliert man nicht zu viel Leistung (was sonst eher die Regel ist bei neueren Maschinen), zudem sind die Tüten auch noch relativ leicht.


    Und weil SK schon mal angesprochen ist: die Jungs haben ein wirklich gutes Sortiment an allem was man braucht (oder auch nicht :grinning_squinting_face: ) - an den Preisen der meist hochwertigen Ware kann man halt nichts ändern. Wer Lust hat - einfach mal vorbeischauen und sich von den schönen Sachen und dem Reise-Equipement zu neuen Ideen verführen lassen. SK ist zwar Hauptvertretung von Touratech, führt aber auch ein eigenes Sortiment. Zudem: die Jungs fahren selbst Rallye und gehen oft auf Reisen, können also durchaus abschätzen was wo nützlich ist.


    Marc