Britney Spears hat eine Glatze

  • omg wie das usgseht ... do verrecki eifach ab dere hey! oder het sie chräbs oder so öppis gha ond wäge chemo d hoor verlore oder was? denn wärs natürli öppis anders!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • eifach nume peinlich die frau....


    het sie grad sorge becho, dass sie nümme en topplatz uf de "worst styled dressed looking person" lischte het???



    naja mir chans ja glich siii. vo mir us chan sie umerenne wie sie wott. solang sie eim nümme am radio oder am fernseh mit ihre komische "oops i did it again" unschulds lamm komisch zeugs nummer nervt :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von Hypi
    ich hoffe eifach nid dass anderi fraue das jez nahmached damits inn sind :winking_face:



    ja wär emal schwärschtens z empfehle.....


    aber denke ganz so blööd sind ja nüd alli fraue dass es alles de britnäääiii nahmached. und wenn doch, denn interessiereds mi sowieso nööd. also vo dem her nüd so schlimm.


    de chasch wenigstens grad uf e distanz vomene kilometer mal e voruswahl treffe :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von Milan
    Die glicht mer jetzt scho fast


    hui... söll ich echt am milan sones huutfarbigs chleidli (toxicvideo) bsorge, demit er bim nöchschte treffe mal d'bühne chan stürme? :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: