Leasing

  • also i ha mir überleit nächst jahr oder so e maschine ds lease....... und ha mir la säge das es leasing bis ca. 25'000.- eigentlech no rächt sinnvoll isch (i mim alter), wülls nid öppis isch wome nie wird vermöge, wie weme z.b. e ferrari würdi lease..... also postet doch mal was ihr drvo halter, odr ob dir vilicht sälber dr töff gleased heit...


    achtung, fertig, los..... :smiling_face:

  • ja wenns leasing eifach nümme vermasch de gisch ne halt zrügg...... isch scheisse aber cha me mache....

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    ja wenns leasing eifach nümme vermasch de gisch ne halt zrügg...... isch scheisse aber cha me mache....


    ich weiss ich weiss, aber du chunsch e mega busse über will du de vertrag nid ordnigsgemäss beändet hesch. und vertigzahle musch glaub ebe grad au no.. und weisch du au, das wenn du en kreditchauf machsch, du grad vo afang a de bsitzer bisch... das heisst, du chasch de töff verchaufe oder so, falls ken job me hesch, und de bank, oder dim gläubiger das geld retour zahle, ohni irgend wellichi konvenzionalstrafene...

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Also ech werde min töff em früelig au of die art welle zue tue. Aber das met em Kreditchauf hamer no gar ned öberleid. Das wär no en ineteressanti option. Vorallem wäge vertragsbroch ond söttige gschechte.


    Hmm. Das mues ech mer mol vo minere Bank erkläre lo. Danke för d Aregig.


    @Semmelreiter. Ech werdes mache. Es esch halt ned so eifach met 20gi oder so 25'000 of ei chlapf chönne z zahle. Was wotsch de eigentlech?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Hallo Jungs also ich sägä jo gschider gar nüüt däzuä, aber ich bin voll gegä Leasing. Äs isch mir aifach nöd sicher gnuäg, went dä Töff häsch und den irgendwiä äs Johr lang zallsch und den nümä chasch gisch dä siäch scho zrugg und went nöd no puff überchunsch wägä irregulärem vertragsabbruch, würds mich böser ahschissä wen ich mir überlegä das ich für dä Töff im Monät 200.- oder wiävill au immer zallt han und jetzt isch er weg... Tja also äbä ich bin kei referenz, aber ich machäs sicher niä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Toretto: Drom esch en Kreditchauf au gschiider. De chöntisch de Töff em tömste fall au weder verchaufe ond so de Kredit begliche.
    Aber weisch. Wemer öpis onbedeng wett, de macht mer no vel :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ja gloub wennd e kredit uufnimmsch chasch das züg sogar no vu de stüüre abzieh...... und ds leasing nid.... ussert es gschäftsleasing, aber das chani halt nid mache :winking_face:

  • Rechtig. En Kredit muesch als Scholde be de Stürerklärig a gä. Ond somet muesch de au e chli weniger Stüre zahle. :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ja i dämm fall würd sich e chliinkredit vu 15 000 .- ja fasch no lohne..... und i hätti ja eh no mitarbeiter zinse...... hmmmm das ganze wird de i 2 jahr sehr interessant für mi....

  • Was wotsch de eigentlech für en Maschene?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ja also im momänt wär sicher d'blade mi favorit !!! aber weisch die ganzi frag stellt sich ja de eh ersch i 2 jahr für mi, und wär weiss wie viel oder wenig i bis denn gspart ha......... aber tröime darfi ja afe.......!!!


    was für ne mv wettsch de genau?? da die blau-silbregi findi geil, heisst gloub f4 1+1 ...... weiss doch o nid genau, bi halt eher japser-orientiert