Anneau du Rhin 10.-11.9.07 mit Cornu

  • Jep drü Leisitigsgruppä, aber diä werded erscht dötä ihteilt. Oder mengmol chunsch vorher no än Zettel über wot chasch schribä was willsch. Also voll easy.
    Mir fahräd au usä, ziemlich sicher über dä Schwarzwald. Demfall müästisch aber au äs hotel ha oder?
    Ich chan do eis empfellä, d'Zimmer sind nöd soooo tüür aber dafür s'Ässä, mir chöntäd üs aber untwerwegs verpflegä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Jo, wörd denn au es Hotel nä. Letscht mol beni in Freiburg imene Hotel gseh, esch ned z wit wäg gseh vo de Strecki ond absolut priswärt. Aber metem Ässe hesch rächt, onderwägs verpflege wär scho besser. Wo esch denn das Hotel? Go Zälte goht keine?

    Ich brauche Zeit, kein Heroin, kein Alkohol, kein Nikotin. Brauch keine Hilfe,
    kein Koffein noch Dynamit und Terpentin.
    Ich brauche Öl für Gasolin, explosiv wie Kerosin,
    mit viel Oktan und frei von Blei, einen Kraftstoff wie Benzin!

  • zelte würdi nume wenni mit em transporter usefahre.


    aber mal luege öbi überhaupt chan cho.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Gsehni au so. Fallsi de Bus hät chönnt mers no öberlegge. Aber Hotel esch halt scho fredlecher. Je noch Wätter denn eh..
    weisch demfall no nüt gnäuers?
    Ech ha mers geschter chönne irechte. Amälde muess mi denn no. Ha am 10.08 scho vor gha usezgo. Ma gucken.

    Ich brauche Zeit, kein Heroin, kein Alkohol, kein Nikotin. Brauch keine Hilfe,
    kein Koffein noch Dynamit und Terpentin.
    Ich brauche Öl für Gasolin, explosiv wie Kerosin,
    mit viel Oktan und frei von Blei, einen Kraftstoff wie Benzin!

  • Nee Zelte isch nüüt für mich, ich hassä Zelt!!! Ich bin amel in Ensisheim imänä Hotel, drüer Zimmer wo riiiisig sind für 95 Euros. Isch eigentlich au nöd soo schlecht und zu dä Strecki häsch ca. 15 min. Aber Freiburg wär au easy, mir spillts kei Rollä muäs aifach mitäm Wildcard den no luägä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • nice wid ray... allerdings muesi säge dass mr d'änderige immernoni gfalled, so wies usgseht isch die ganz strecki no langsamer worde und wennt mal no en anderi rennstrecki gschnuppered hesch isch annaeau scho vorher e zimmli langsami strecki gsi :winking_face: aber anyway. ich wird das jahr emmel adr usseloh da Lédenon und dijon ehhh ned z'überbiete sii wird :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ja isch scho nüme so schnäu.... am anfang si rächt viu entüscht gsi! aber so nach 2-3 truns... heis aui huäre geil gfunde....


    si isch eifach o aspruchsvoller worde... das isch no geil...

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • Jo scho chli ahspruchsvoller wordä aber dä hinderscht Bogä vor dä Gerad han ich supper schön gfundä vorher. :-(((
    Naja aber ich finds au easy.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • wer geht def. und an welchem tag?


    ich werde mich diese woche, sobald ich den transporter organisiert habe, meine anmeldung abschicken...


    voraussichtlich nur für den 10. sept.



    gruss Fäbu

  • Ciao Fäbu
    Wildcard und ich gönd definitv beidi Täg. Mir fahräd aber usä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ich bin am 10. definitiv derbi.
    füre 11. wird am 10. vor ort entschide wenns no plätz het.


    chume mitem ford transit use :winking_face:


    Grunz

  • Jo demfall muäs ich luägä das ich dich den findä under all denä Fahrer...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING