• Sali zämä,

    bi hüt bim surfe uf eues Forum gstossä.
    Lässäs Forum händ ihr do :winking_face:
    Ha mi drum au grad registriärä lo.
    Bin än begeisterätä Töfffahrer und mach zurzit d'Strossä mit minärä Aprilia RS 125 unsicher :grinning_squinting_face:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:


  • welcome to the jungel :smiling_face_with_sunglasses:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Herzlich Willkome und fillSpassim Forum.


    Werum fahrsch du mit de RS wenn du e R1 häsch? Musch no warte wägem Uuswiis?


    PS: Ich han das ganzemal verschobe :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Saletti!! :winking_face:


    Das mit de R1 hani mi au grad gfröget! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • :frowning_face: I muäs no bis am 13. September wartä bis i dä Uswiis überchum :frowning_face:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • Au äs salü vo mir! :smiling_face:
    Ja da hoffemer mal das tZiit schnäll vergaht!!! :]

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Zitat

    Original von Biker Boy
    :frowning_face: I muäs no bis am 13. September wartä bis i dä Uswiis überchum :frowning_face:


    ou übel. naja wenigstens häsch no dini RS :smiling_face_with_sunglasses:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hallihallo.


    Isch jo nur no knapp en Monät, und denn :smiling_face_with_sunglasses:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • läck si mir afe vil lüt.... hoffentlech wird dr "hert chärn" o mal chli grösser..... :grinning_squinting_face:

  • jo wär no cool wenn ned nor emmer die gliche am schribe wäred.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: