Auspuff für R1 2005

  • Hallo Leute,


    ich und min kolleg mir händ üs zu üserä r1`99 vor 3 wuchä no ä neui kauft (05). Üsi 99er hät än devil dra ohni ch-zulassig. Mit dem bin ich im kt. thurgau au scho i d`kontrollä cho. ich han än denn im original-zustand bim nöchschte bulläpostä (sorry, polizei-postä) müssä go zeigä. das ganze hät mich 60.-CHF kostet. min kolleg händs mit dä fireblade im kanton st. gallä usägno. er hät denn aber vor dä undersuechigsrichter müessä trätä und hät am schluss fast 1000.- kostet (400.- busse + 600.- na ihr wüsset ja wa). zum derä kantonale willkür usäm weg chönnä zgo, würdet mir üs für üssi neui r1 än uspuff ohne polizeilichs nochspiel wünsche. nur folgendes problem taucht do uf. kein uspuff wie dä devil tönt so heftig!!! Und will mir gar nied uf halbi sachä stönd, han ich wellä frögä,ob öpper vo eu sich berits mol schlau gmacht hät und mir jetzt än uspuff für d`r1 chan empfelä?! Äba nomol voll sattä sound, aber legal!!!


    Ride on...

  • vieli schwäred in sache sound uf'd leovince alage und die bringed meischtens au no es paar etxra PS.


    sind zudem relativ günschtig im verglich zu anderem.


    Aber denke au devil chasch mit zuelassig hah.


    Wichtig isch eifach, dass de topf i de schwiiz chaufsch, damit es bestätigungsschribe oder wie das teil au immer heisst vom importeur vom jewilige topf bechunsch.


    well EG/ABE bringt der bi ois absolut nüt.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    no es paar etxra PS.



    das leo ps bringt wär mir aber ganz neu. die wo ich bis jetzt gseh han wo öpis bringed isch akra. aber sogar bi denä mus en PC und en andere luftfilter ane (natüli mit abstimmig) dases spürbar wird!

  • da seged aber töffmagazin, wo uf em gliche töff verschiedensti töpf uf em gliche prüefstand teschtet hend anderi sache.


    da hend sowohl bi de kilogixx als au bi de 6er Fazer de leo mehleischtig bracht. akra zwar au aber nüd emal so viel meh wie de leo.


    defür chasch wohl mit ere korrekte abstimmig mit de akra einiges meh usehole als mit eme leovince.


    aber wer dur en topf merkbar mehleischtig will mues eineweg e komplettalag, andere luftfilter, PC, eventuell no anderi nocke usw. ändere. so chasch aber denn doch einiges usehole. aber isch halt saumässig tür.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von SERVER
    http://zywall2.mine.nu/web/r1/


    der hier



    ich find die sowas vo schwül... ich hasse sie regelrecht... sones billigs imitat!!! *pfutter*wetter*schimpf*


    eine uf adr hett die dranne gha und isch ned dur d'lärmmässig cho demit... und de hett de weich ned mal was originals debii gha...


    glaub so am mittag hett er den doch ufd pischte chönne will er irgendwo e originali hett chönne uftriibe :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • originaltopf het ehh gnue geile sound und wenn das ding richtig uf duure chunnt chunnsch ja au mit em original irgendwenn en tinitus über :winking_face: und 2-3 ps'li meh who cares?? chasch es ja ehh nöd fahre. designtechnisch gseht sowieso dä original immerno no am beschte us, emmel bim modell 04-06...zum 07ner modell bin ich jez glaubs lieber mal still :kotz:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()