KTM miniblinker

  • het vo euch eine mal an e lc4 (baujahr 05) miniblinker montiert? ich wett die grusige orange dur schöni wiisi ersezte. z.B. die
    isch es überhaupt möglich a minere ktm d blinker z wächsle. die sind ja so komisch aagmacht....(also ich gsen uf de erschtblick kei verschrubig.)

    guns for show, knifes for pro

  • blinker? KTM??? das ghört zäme wiene chatz und wasser. aso anes mono ghöret us minere sicht ke blinker.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • es dunlkt mi eifach echli zu sportlich grad ohni blinker umezfahre. grad au na wel ich na ad prüefig muen.

    guns for show, knifes for pro

  • Sumo? ... Blinker? ähä ... nenenene, das g'hörts sich nöd :face_with_tongue:

  • ok den halt nöd. aber hend ihr na nie problem gha ohni blinker. mit de polizei oder anderne verkehrsteilnehmer.

    guns for show, knifes for pro

  • Ich han im Momänt kei Blinker wills nöd funktioniered und ich findes extrem blöd wenn mal muesch Iispure oder chli in Vercher chunsch. Au Überhole mit Hand usehebe und Gasgää gaht nöd würklich guet :face_with_rolling_eyes:. Und gahz ohni Zeiche fahre.. naja.. mumer sich nöd wundere wemmer dänn mal abgschosse wird.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • was machsch denn du met de bei? aso wennt no ad prüefig muesch de wöri die sii lah und sie nach de prüefig abneh. und met em sumo gahts eh besser ihni blinker als metere verschalete. welld en völlig anderi sitzposition hesch. ha bes jetzt nonie probs gha met ergendöberem deswege esch ja eh ned obligatorisch


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • ok ich schrubs mal nach de prüefig ab und lueg wies gat. ich wott e s heck umbaue und han denkt den tuen ich d blinker je nach dem grad integriere.

    guns for show, knifes for pro

  • mit em sumo muesch eifach de 'scheiche' usehebe, das länget scho :grinning_squinting_face: ... und wäge Problem, Blinker muesch keini ha am Töff, git keis Gsetz defür. :face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()