Grüeziwohl...

  • heisse Beda Baumgartner, wohne in Buchrain LU, bin 17 Jahre jung." Blabla, sch**ss Kiddy ". Fahre im Moment, Schande über mich, eine Gilera DNA 50, und werde warscheindlich damit nicht gut ankommen hier. Naja, sonst was soll ich noch sagen. Spiele gerne Pc, geh ins Kino, Ausgang, Pokern, Grillieren mit Kollegen etc.


    Das wars mal soweit.


    Greez

  • easy peasy kiddy, schliesslich muen mer ja was für de nachwuchs tue;) willkomme bi eus und bisch ned de einzig mitme 50i....

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • sei auch von mir herzlich gegrüsst. vellspass do inne und werd denn automatisch mal öbis grössers geh


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • sind all mal jung gsi;)



    gilera dna..das isch de mit vario oder tüschi mi do? :evil2:

    Listen to many, speak to few

  • Hoi du ... jojo, mol jede jung gsii.. aber isch jo nume no ganz chline sprung zu de grosse :grinning_squinting_face:


    :welcome:

  • Salut und viel Spass. Immer dra denkä die meischtä do inä hend au mit 50ccm ahgfangä!!!

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hey raiden.ch...


    Au vo mier es luuts hoi und auch ich han zerst en 50er kha...! zwar honda aber... :smiling_face: ! nei, chlises witzli gsi :smiling_face: !


    grüässli

  • au es wilkomme vo mir.


    was nüd isch chan immer no werden :grinning_squinting_face:


    han au agfange mit eme Gilera runner 50.


    Drufabe isch e CBF600 cho und jetzte mini k6 Gixxer.


    Stahsch also ersch am Afang und hesch no viel ziit :smiling_face_with_horns::mad:



    Muesch eifach luege, dass e aständigi Polymerase findsch zum din DNA repliziere.
    Denn hesch zwei zum verchaufe. git meh gäld :mad::face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • jetzt bini wider ussesiiter... ich han gad mit 1600ccm aagfange... a corsa gsi irmscher... chchchch

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ha ja schliesslich au miteme 50 ccm agfange und etz d r6 :grinning_squinting_face:



    klappt schoooO:D

    Listen to many, speak to few