Pc Vista probleme

  • @Hanni-Nal


    Ech goh jo scho mol schwär de vo us, dass du die Mails em glöschte Objekte ordner per rächte mustatschte of de glöschte objekte ordner hesch welle löschte.


    hesch au mol probiert es einzels mail os dem ordner use z lösche?


    Wennt es XP druf tuesch. Dänksch a datesecherig :winking_face:


    Öbrigens. Ech ha s Vista jetzt scho be mehrere Chonde vo mer enstalliert. Send halt alles Privat PC's. Ond bes jetzt hed no ned eine es werkli ärnsthafts Problem met em Vista gha. Ech has be mer of em NB au droffe gha. Has aber weder metemene W2k ersetzt, wells em Produktivisatzt för mini bedörfnis noni usgrifft esch, ond wells Programm ged, wo erst emene guete halbe Johr updates öber chömed. Aber osser dem, ben ech doch rächt z frede gsi.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ich has au bim vater drufgschpitzt mit peripherie zum abwinke (telefon am com-port, zwei drucker, scanner, bluetooth, natel,.....), office, und weissichnednowas und es lauft ALLES problemlos.
    ich dänke, wichtig isch, dass mer en computer neu uufsetzt und ned so en vorinstallierte scheiss drufflaht. denn gahts au mit vista


    edit: das wäge de ressource. ich han s'vista so iigstellt, dass de ganz graphisch mumpitz abgstellt isch, xeht jetzt wieder uus, wie win 2000, lauft aber um wälte schneller...

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

    Einmal editiert, zuletzt von Mercutio ()

  • Zitat

    Original von Lümmel
    Soso, mer händ also ganz vel Oberprofis do ine.... zwüschelösig ... brucht z'vel ressource ...


    jaja ... gaaaanz viele wo dänn womögli au denn hei natürlich au müend Ultima Edition ha, und womögli no es Office mit Project und Outlook und was weiss ich no alles


    isch amigs ächt amüsant do chli z'läse :grinning_squinting_face:



    Was labereisch jetzt du fuer en muell?


    Vista brucht eifach resource wie ne sou egal ob das jetzt basic oder ultimate isch :winking_face:



    ich sage immer kein os kommt bei mir auf die platte bis nicht wenigstens sp1 draussen ist...


    2gb ram sind standart fuer vista damit es anständig lauft
    und kommt mir jetzt ja nicht mit du kannst ja denn aero effekt ausschalten... HALLOOoo dann brauch ich kein vista....

  • Genau und ich luege jetze öb die die cha einzel lösche mini mails im abfall ordner :winking_face:




    Greez Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Beitrag gekillt ... warum? ... fröged de maini :grinning_squinting_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()

  • Zitat

    Original von Lümmel
    Beitrag gekillt ... warum? ... fröged de maini :grinning_squinting_face:


    mein name ist hase und ich weiss von nixx

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: