Neues Spielzeug

  • Zitat

    Original von Hypi
    die gseht z'friede us, wa hesch ihre für droge gäh? :winking_face:


    möchti au gern wösse :face_with_tongue:

  • Jööö, mega härzig :smiling_face: ! Gischne es Küssli vo mier :smiling_face: !

  • Hehe sind scho sweet, aber mir hend immer Katzä gha, bin jetzt aber glücklich ohni sit ich uszogä bin. :smiling_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von SERVER
    Kei Droge die isch mega krass gsi



    ufs mal gaht diä der kratzbaum ufe und dä isch höch also er gaht bis a decki und dert gaht sie zoberscht druff und pennt när :winking_face:


    Typisch die Viecher, immer z'oberscht. :face_with_tongue: Mini het en immer umgrüert ... isch so ca. 11 kg gsii ... het im Feriehüsli d'Wanderer schickaniert, 2 Schöfer und en Colli vermöbelt :face_with_rolling_eyes:
    Chunnt sie au mit ufe Töff? :mad:

  • hehe de server ... geile siech :D! jep geils büsi aber ich mösst jetzt au kes ha!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • En Chatz esch de keis spelzüüg. Das esch es Läbewase we du ond ech au :mad:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • natuerlich ist es das da du aber die ironie (Die Ironie ( altgriechisch eironeía, heute ironía ausgesprochen – wörtlich sich friedlich stellen) ist eine Äußerung, welche der Meinung des Gegners zum Schein zustimmt in der Absicht, ihr entgegenzutreten.)


    nicht gesehen hast sage ich dir das ich es nicht so meinte sondern das ich auf ein neues Motorrad anspielen wollte damit auch möglichst viele Klicken :winking_face:

  • Zitat

    Original von SERVER
    natuerlich ist es das da du aber die ironie (Die Ironie ( altgriechisch eironeía, heute ironía ausgesprochen – wörtlich sich friedlich stellen) ist eine Äußerung, welche der Meinung des Gegners zum Schein zustimmt in der Absicht, ihr entgegenzutreten.)


    nicht gesehen hast sage ich dir das ich es nicht so meinte sondern das ich auf ein neues Motorrad anspielen wollte damit auch möglichst viele Klicken :winking_face:


    obwohl mer under spilzeug au was anderes cha versta....

    guns for show, knifes for pro

  • jö isch jo uuu süass! So richtig ds frida gseht dä kli us! :smiling_face: könnt üsa kater si, am liabschta so viel platz wia möglich brucha zum pfusa... *hihi*


    knuddlisch dia baidi au abiz für mi;)

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~