RX 50 sucht auspuff:D

  • Hey! Ich hab den anderen Thread dummerweise im falschen Bereich aufgemacht.
    Hier nochmal richtig:
    Also: Ich hab ne RX 50 Jahrgang 2004 und suche nen alternativen Auspuff, aber zwingend mit Kat und den erforderlichen Prüfzeichen für die Schweiz...
    Der Original ist mir zu teuer. Aber schlechter solltes dennoch nicht sein.


    Merci vilmol

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • Na denn... trotzdem danke
    de luegi halt dassi gönschtiger anes original chume

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • die machen angeblich nix mit Aprilia....
    Tja. Gibts irgendne möglichkeit, nen illegalen auspuff reinzumechen, ohne dasses auffällt?

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • lol



    Sorry, aber die Austausch dämpfer: Tönen anderst, sehen anders aus etc. das merkt jeder polüpe dem du gegenüber stehst.

  • Tscha... dann mal danke...
    Das war vielleich ein schöner Fang mit der RX hier..
    Hab jetzt ain Loch vorne im Endtopf entdeckt, wo der Qualm rauskommt :ugly5:

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • gid zueglahni pötts, d frag isch nur öbs au i de schwiiz zueglah sind. en kat chasch sowiso scho male vergässe, wäger z tüür isch und en 2-takter sowiso en stinker isch.

  • Aber min Stinker het jo en Kat? und e weiss ned welle pott zuegloh esch... de Leo Vince het es E-Guetachte aber ned förd RX stoht ämu gloubs uf dr Homepage...

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • s'Problem bi de 50zger isch, dases nöd nume de pott isch sundern immer e komplett ahlag.


    Du dörfsch zwar anderi ESD drahtue aber die dörfet max. 5% "Tuning" bringe und da so e alahg bi de 50zger ca. 1 PS usmacht sind das fascht 15%.


    Dezue hend die teiler denn na brutaleri abgas wert etc.

  • es git scho möglechkeite s eso z mache dases ned uffallt. zBspl stanzisch der d typebezeichnig vom originaluspuff ine und duesch en nahdämmä (besseri dämmwulle ine etc.


    aber werum flickschenned eifach?


    wo isch das loch genau?


    weles material?

  • E cha jetz ke fottis inestelle, aber vore de Chrümmer het e 2mm decki Roschtschecht druffe, de Schutz wo zum teil druffe esch esch duregroschtet und im endtopf hets uf der Vordersiite es mittlerwiili 1.5cm grosses loch

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • Zitat

    Original von LifeforChaos
    E cha jetz ke fottis inestelle, aber vore de Chrümmer het e 2mm decki Roschtschecht druffe, de Schutz wo zum teil druffe esch esch duregroschtet und im endtopf hets uf der Vordersiite es mittlerwiili 1.5cm grosses loch


    d chrümmer würi mal sandstale oder so. denn gsehsch mal wie schlimm d schade isch.
    bim schalldämpfer würi es blech drufschweisse


    das isch sicher die choschtegünstigschti version für das problem, eifach e chli arbet halt

  • wör scho geil, müesst efach luege dassi das Werchzüüg berchumme...

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • sandstrali chani der scho mache wennd wetsch.
    musch eifach d glasperle zahlä ca. 20 stutz.


    schweisse chani der leider ned wiiterhälfä -> da ich kei ahnig han